Mustiga Jonas | Ansökan till Support [Dippen]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Totalt antal väljare
    1
  • Omröstningen stängd .
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Mustiga Jonas

Icke Medlem
Meddelanden
103
Reaction score
10
Vad är ditt namn i verkligheten? Alexander

Vad heter du på discord? Alex00#2157

Ange ditt födelsedatum 29 Augusti 2004

Mellan vilka tider kan du oftast spela? Jag brukar oftast spela runt tiderna 14:00 - 00:00 men det kan dock bero på tider som jag går i skolan. Oftast på helger så är jag inne näst intill hela dagarna och så fort jag har tid men inte möjlighet att vara inne på servern, så är jag aktiv på forumet och samt discord.

Berätta om dig själv Jag heter Alexander och jag kommer från en liten stad utanför Linköping. Jag är 16 år gammal och har spelat RP sedan jag var ungefär 12 år gammal. Jag har nyligen fått FiveM men jag har fortfarande väldigt mycket erfarenhet. Ett av mina största intressen skulle jag säga är att styrketräna och att spela datorspel, det är en väldigt stor del av min fritid och jag ägnar väldigt mycket tid till att RPa och träna. Jag är en glad person men jag kan enkelt vara seriös om situationen behöver det, det gäller även support arbete som jag blir intagen till. Jag är väldigt engagerad som person och när jag hittar något som intresserar mig och något som jag tycker är roligt och drivande. Jag skulle se mig själv som en bra person och är väldigt drivande att hjälpa andra.

Vad skulle du göra om du blir staff? Om jag blir staff så skulle jag aktivt sträva mot att hjälpa så mycket spelare på både forumet och på discord servern som det bara går. Jag skulle aktivt sitta i support antingen själv eller tillsammans med andra supports för att så enkelt som möjligt lära mig ett effektivare support arbete och jag skulle även sitta för att få så mycket hjälp ut till spelare som bara möjligt. Jag skulle väldigt gärna göra åtgärder som skulle behövas tas om det behövs och jag skulle mer än gärna göra små uppgifter som behövs på servern. Eftersom jag är väldigt aktiv och spenderar mycket på både servern som på discord så skulle jag lägga ännu mer tid på just staff arbete och göra allt i min makt för att vara aktivare och effektivare i saker jag gör. Jag skulle ta just spelandet på servern seriösare än vad jag redan gör och jag skulle även göra allt i min makt för att göra whitelistade spelare samt owhitelistade spelare så bekväma på servern som möjligt och även ge den hjälp alla behöver och har rätt till. Jag kommer inte skriva massor skitsnack om att jag kommer banna personer som gör "si och så" utan jag hoppas att ban är ett kommando jag sällan kommer behöva använda men jag vet att verkligheten inte ser så ut, men jag tänker att det kommer vara en sista utväg och ska alltid se till att det finns en konversation i support kanalen innan det kommer till att just banna någon.

Hur länge har du spelat på Multistaden? Jag har spelat på Multistaden sedan ungefär Augusti då jag inte haft en dator sedan dess men jag har även följt FiveM på både youtube och samt spelat GTA5 RP på XBOX som är väldigt likt FiveM och därmed ligger mestadels av min erfarenhet.

Vad är det som får dig att vilja bli support på just Multistaden? Det som får mig att vilja bli support är just möjligheten att kunna hjälpa personer och främst underlätta arbetet både för dem högre uppsatta samt dem mods som finns på servern. Supports finns oftast tillgängliga och jag hoppas på att underlätta arbetet och situationer för både spelare och staff. Jag vill bli staff just av den anledningen att det alltid finns möjlighet för hjälp och ingen klagar på att det finns extra resurser som hjälper till och håller koll på servern.

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Multistaden till en bättre plats? Jag tror jag kan bidra till Multistaden genom att finnas där som extra resurs både för servern i lag och för staff teamet. Jag tror att jag kan bidra för att det blir en bättre nivå på servern då jag kan vara väldigt aktiv och är väldigt aktiv både i mitt jobb och

Har du några tidigare erfarenheter? Jag har tidigare erfarenheter som staff medlem på andra servrar sedan innan på t.ex. amerikanska servrar som DOIJ och liknande. Har erfarenheter som rör hur man behandlar personer och hur man tilltalar spelare på ett neutralt perspektiv och även lärdom om hur på bästa sätt bortse från personliga tycken och uppfattningar medans man gör support ärenden.

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? /sqlban steamnamn / Du bannar en person.

/sqlunban steamnamn /Du unbannar en person.

/sqlbanoffline /Bannar när personen är offline (Du behöver även steam namn)

/setjob ID Job / Ger jobb

/goto ID /Du TPar till personen.

Det är ej mycket men jag hoppas på att få lära mig mer och ta del av mer erfarenhet än den lilla erfarenheten jag har relaterat med staff kommandon att göra!

Skulle du säga att du har lätt att lära dig saker och vidare anpassa dig utifrån system? Jag har väldigt lätt att lära mig nya saker utifrån intresse då jag är en engagerad person och jag har enkelt för att lära mig om allt möjligt. Det vill säga att jag är bered att anpassa mig och lära mig nya saker!

Ifall du spelar på en annan server, vilken server är det och ifall du blir support är du beredd att sluta spela där då? Spelar inte på någon annan server än Multistaden.

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Trevlig helg :)

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka