Antagen us5x | Ansökan till Staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Totalt antal väljare
    1
  • Omröstningen stängd .
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

us5x

Aktiv Medlem
Jobbstyrning
Meddelanden
29
Reaction score
195
Vad är ditt namn i verkligheten? Teo

Ditt discordnamn: us5x

Ange ditt födelsedatum 31 Mars 2009

Varför ska just du bli staff? För det första så har jag tidigare erfarenhet som mod/staff här på unive, vilket underlättar mitt jobb ganska så mycket. Det betyder också att jag kan en del redan, därav kan jag med största sannolikhet utföra mina arbetsuppgifter på ett bra sätt. För det andra så är jag en mogen och professionell person som jag själv tycker passar denna position.

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Från mitt perspektiv som spelar har jag upplevt att handlings, och liknande fungerar lite sådär och även att många abuse vapen/bilar kommer in på servern av någon anledning. Alltså tror jag att donations delen inte är i sin bästa form just nu, enligt vad jag har sett. Med min tidigare erfarenhet tror jag att jag kan bidra för att motverka detta.

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Vi ska samarbeta på ett bra sätt, kommunicera och utföra arbetsuppgifter tillsammans. Skulle någon till exempel råka ta in en abuse bil/vapen och jag märker det, så säger jag ju självklart till så att denna person kan lära sig men även ifall jag gör något fel så ska jag ju kunna ta emot konstruktiv kritik. Ingen ska heller vara rädd för att ställa frågor eller lära sig inom sitt område.

Hur agerar man professionellt i sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Att agera professionellt som staff innebär att man har ett bra bemötande och en professionell ton emot ALLA spelare, och även bedömer saker rättvist enligt regler och inte enligt ens egna känslor eller åsikter. Det är extremt viktigt att detta följs för att servern ska kunna vara en bra, stabil och trevlig plats för alla spelare. Men även för att alla spelare ska kunna behandlas rättvist och bli rättvist bestraffade.

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? Just nu känner jag att jag har tröttnat på RP delen en del, så den kommer inte ta upp så mycket tid. Mitt privata liv och skola tar vissa dagar upp en del tid vilket betyder att vissa veckodagar kan jag inte vara lika aktiv som andra, skola prioriteras självklart över datorn. Men jag kommer ändå kunna spendera en del tid vissa delar av veckan på staff arbete. Även om jag ibland inte spenderar så mycket TID betyder det inte att jag inte får mycket gjort, det går att vara effektiv.

Hur länge har du spelat på Unive? Jag har spelat i ungefär i ett år.

Har du tidigare erfarenheter som staff? Jag har tidigare erfarenhet som staff här på servern. Jag har varit både helper, men även mod vid ett tillfälle. Det betyder att jag redan kan många delar, men även att jag förmodligen kan de på ett bra sätt eftersom jag nådde positionen som mod tidigare.

Vilka områden i staff teamet är du intresserad att jobba inom? RP, Support, Kriminell, Donation

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Jobb och Event, då dessa områden inte lockar mig så mycket och jag själv inte har något intresse för dem.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka