Nekad Musticctv | Ansökan till Servervakt [Jaak]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Mustibb

Icke Medlem
Meddelanden
180
Reaction score
7
Vad är ditt namn i verkligheten? Musti

Vad heter du på discord? Mustibb

Vad är ditt Hex:ID 11000015ad64d0e

Ange ditt födelsedatum 4 December 2006

Beskriv din dagliga aktivitet. Jag är aktiv i unive varje dag och här är tiderna jag kommer vara aktiv. Från måndag till fredag så kommer jag vara inne på forumet och kolla ansökningar från 7-8 där efter så har jag skola och när jag är tillbaka så är jag inne i forumet. dcn och servern från 16:00 till 23:00. På helger är jag i princip aktiv hela tiden. vaknar 12:00 och börjar arbete där ifrån till klockan 05:00. I stort sätt så är jag väldigt aktiv och kommer kunna ta in medlemar väldigt ofta.

Hur länge har du varit medlem på Unive? Har varit medlem sedan 27 augusti 2023 men hur länge jag haft krim sedan indraget så har det gåt 2 Månad

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) Det går ej att bifoga bilden för mig men kan skicka till er i pm om jag går vidare. Har varit banad 18 gånger varav 3 av dem varit fel aktiga så 15 stycken i mer en 1 års spelande i unive. Btw den tidigaste banen jag har ska it vara där har snackat med honom i sup o han gav tillbaka allt direkt och avbanna mig.

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakt har som uppgift att se till att det inte finns lallare ig som icke medlemar som rdmar o håller på förstöra för andra så då tar man och sv bannar de så dem fattar deras mistag och inte gör om det. Som servervakt så ska man se till att rpn ska flytta på och ingen ska behöva förstöra eller störa. Alltså gör små jobben som inte staffsen har tid för.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill bli servervakt då jag vill se till att det inte försegår lall medans jag rpar eller andra rpar. Det är jätte tråkigt om någon ickemedlem kommer mitt i ett scenario och förstör så då använder man dem permsen man har för att kicka eller sv banna personen. Jag vill hjälpa till med dem saker som är lite mindre som staffs inte håller koll på. Jag vill hjälpa utveckla servern på alla möjliga sätt.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. det innebär att man att man använder sina perms för att kunna vina ett scenario eller förstöra för servern med hjälp av permsen man har. Man kan tex sv banna någon för ingen anledning bara för att man känner för det eller blir arg, man kan ju inte reviva någon som sv längre så tror inte det är viktigt att ta upp fast om man hade kunnat det så hade man revivat någon för sin egna fördel. Abuse innbär att man använder sina perms för det dåliga till servern, att man tex abusar att banna folk eller kicka det är vad abuse innebär

Nekad.

Anledning: Bannad senaste 30 dagarna. (2024-11-15)

Du får ansöka igen 2024-12-15

Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka