Nekad Mustibb | Ban Överklagan [BG]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Mustibb

Icke Medlem
Meddelanden
180
Reaction score
7
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199484259598/

Ditt Hex-ID: 11000015ad64d0e

Vad är din discord tagg? mustibb

Vem var det som bannade dig? Philip320

Bild på banmeddelande: unive ban (1).png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för jag var inkompitent och använde mig utav fusk för typ 5 månader sen. väldigt dumt och jag ångrar mig

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag hade faktistk inte spelat på ett par månader, kom in och såg att jag var bannad. Men antar att jag var dum i huvudet och fuskade vilket jag ångrar.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. det var värkligen inte felaktig den förkänar jag och jag tog konsekvensen av en ban. jag bröt regeln moddare och det var genom att använda esp som gör att kan se igenom byggnader. det var väldigt dumt utav mig och jag ångrar det grovt philip.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har blivit bannad tidigare. har fått typ 4 pbans någon för combat logging och någon annan för fear rp tror jag. det var ganska länge sedan så jag kommer inte rikitgt ihåg allt. men jag kan säga att jag lärde mig utav alla desa bans och gjorde knappast om dem igen. det är meningen av en banöverklagan för att vissa att man lärt sig utav sitt mistag och inte bara blir avbannad för att göra om. jag vill göra bättre!

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag hade kunnat tänka 10 steg förre. att istället för att se andra göra fel och hoppar på och göra de med så kan jag vara moggen och tänka på rpn och på andra som rpar i servern. jag var självisk och det fick jag konsekvenser. jag ångrar det varje dag att jag inte kan spela unive rp för det är den enda servern man vill spela på. inte någon fattig kopia av unive allt förutom unive är bara fel

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja defenetivt kommer aldrig fuska igen! Det var sista gången vill köra rakt och ärligt så de blir kul för alla parter

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Yes

Hej,

Vi har granskat din överklagan noggrant. Med hänsyn till de tidigare incidenterna samt den bedömda risken för serverns trygghet och spelupplevelse har vi beslutat att inte häva din avstängning under normala omständigheter.

Vi kan dock erbjuda dig möjligheten att häva avstängningen mot en avgift på 1990 kr. Denna summa reflekterar den administrativa hanteringen samt de risker vi tar genom att släppa in dig på servern igen.

Detta erbjudande är slutgiltigt och går inte att förhandla. Om du inte är intresserad ber vi dig att respektera beslutet och avstå från att skicka in ytterligare överklaganden.

Med vänliga hälsningar,
BubbleGum
Unive Staff

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka