Accepterad Musti | Ansökan till staff [Philip]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Totalt antal väljare
    1
  • Omröstningen stängd .
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Musti

Icke Medlem
Meddelanden
386
Reaction score
37
Användarnamn: Musti

Vad är ditt namn i verkligheten? Konstantin

Vad heter du på discord? Musti#8155

Ange ditt födelsedatum 7 Januari 2007

Mellan vilka tider kan du oftast spela? Det kan bero pågrund av skolan och grejer men om det hade varit under skoldagarna så kan jag 14:00 men om det hade varit under helgen skulle det vara 08:00

Vad skulle du göra om du blir staff? Om jag hade varit staff på den här servern hade jag sagt till att alla har läst reglerna och det kommer jag att veta genom att jag kommer att va aktiv på servern och jobba hårt ,jag kommer svara på reports och säga till att dem gör vad dem ska och jag kommer gå runt staden. Jag kommer normalt vakna klockan sju och börja spela klockan 8, det är då vi börjar få in spelare och då kan jag hålla ögat på dem, du kanske undrar också varför jag tycker det är roligt jo men jag tycker om att kolla vad folk gör och jag gillar stress.

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Multistaden till en bättre plats? Jag kommer att spela på servern från klockan åtta eller två beror på som sagt och jag kommer vara inne på servern tills jag lägger mig som är normalt 22:30 på skoldagarna och 01:00 på helgerna, jag har ju också tidigare erfarenheter med serverers och då vet jag commandos, som kommer hjälpa mig och er att göra mig snabbare till en staff.

Har du varit staff på någon server tidigare? Och hur fungera det där? Jag har erfarenheter från en server där man flyger flygplan och där är det många spelare fast jag gillar inte att det finns inte mycket att göra så jag tappar lust att vara där.

Har du några tidigare erfarenheter? Jag har tidigare erfarenheter med att vara admin/mod på en server där man flyger flygplan, därifrån har jag lärt mig också commandos.

Vad kan du om skripts? Tyvär vet jag ingenting om skripts men jag vet commandos för ban och andra sorters grejer.

Varför vill du bli staff? Jag skulle vilja vara en staff pågrund av mina enorma erfarenheter och jag vill hjälpa vårat staff team med att inte ha så mycket stress, och pågrund av att servern är enormt roligt så tycker jag att vi behöver staffs också under morgon tiden för att jag ser mycket med fail RP då och ingen admin/mod är inne då så jag brukar säga till dem fast dem skiter i och sen så får jag inte heller deras namn. Eftersom jag är ung så betyder det att jag inte har mycket att göra i skolan och brukar gå hem tidigare och så är jag bra i skolan och det gör mig mer aktiv på vår server. Jag tycker om RP servers tillräckligt att det är det enda jag spelar på en hel dag och spenderar hela mitt liv på och det är just på vår server och det är därför jag vill ansöka och tro mig jag är seriös.

Ifall du spelar på en annan server, vilken server är det och ifall du blir staff är du beredd att sluta spela där då? Ja!

Om du ber en staff att läsa din ansökan så blir det automatiskt nekad. Förstår du det? Ja!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka