Accepterad mustafa eriksson | Ban Överklagan [Troik]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

mustafa eriksson

Icke Medlem
Meddelanden
31
Reaction score
3
Länk till din steam profil: https://store.steampowered.com/

Ditt Hex-ID: vet ej vad detta är

Vad är din discord tagg? sethlaban_45308

Vem var det som bannade dig? Troik

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2026-02-28 172924.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för jag lalla med han slog min vän jag slog han och han tog fram batong så jag sprang och han jaga mig med en batong

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag va med min vän och sen nån slog han och jag slog han och försökte han slå mig med en batong med jag sprang och slog han.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. vet inte exackt för jag skydda min vän och sprang för att inte bli slagen av en batong.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. ja har vdm men jag har lärt mig att aldrig göra så igen för att följa allas serverns regler och för att inte förstöra för andra.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? inte bara slagi han

Har du lärt dig någonting efter din ban? att inte slå nån för nån slår min vän och att inte lalla runt men jag ville inte slåss

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja jag fattar

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka