Nekad mustafa eriksson | Ban Överklagan (Redbull )

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

mustafa eriksson

Icke Medlem
Meddelanden
31
Reaction score
3
Länk till din steam profil: https://store.steampowered.com/

Ditt Hex-ID: vet ej vad detta är

Vad är din discord tagg? sethlaban_45308

Vem var det som bannade dig? redbull_02167

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2026-02-17 175634.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för jag bara åkte iväg när dom sa du kommer få böter men jag trodde när man inte har pengar för bötern då åker man till fängelset

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag blev stoppad och åkte iväg och polisen pitta mig jag sprang iväg och blev fångad och sen stog det i chatten hoppa support

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. det va jag som gjorde fel för jag visste inte att om man inte har pengar för bötern som polisen ger dig åker man in i fängelset.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har vdm och jag har lärt mig efter min ban att aldrig göra om det för att följa alla serverns regler och för att inte förstörA FÖR ANDRA.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? inte bara åkt iväg kanske skulle säga jag har inge pengar eller nåt.

Har du lärt dig någonting efter din ban? att inte bara åka iväg när polisen säger du kommer få böter kanske om man har vapen på sig bara men jag hade inte det

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja jag fattar

Tillbaka