Nekad mustafa eriksson | Ansökan till Servervakt [KalleAnka]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

mustafa eriksson

Icke Medlem
Meddelanden
31
Reaction score
3
Vad är ditt namn i verkligheten? Seth

Vad heter du på discord? sethlaban_45308

Vad är ditt Hex:ID https://store.steampowered.com/

Ange ditt födelsedatum 24 Maj 2010

Beskriv din dagliga aktivitet. jag vakna på morgonen och spelar unive eller jag har skolan men när jag kommer hem så spelar jag 8 timmar om dagen. helgen spelar jag hela tiden lov med 8 timmar hela tiden om dagen.

Hur länge har du varit medlem på Unive? nu typ 15 dagar men innan jag fick ban va jag 3 månader

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) 10 gånger

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. vakta server kicka eller banna 1 timme folk som lallar och vdmar och dv bilar som är i vägen clitchad och folk vill ha bort den för igen använder den.

Varför vill du bli servervakt på servern? för jag vill få stop på lallandet och det här är en bra server.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. korruption tror jag är om man jobbar på lagliga jobb och man bryter mot regler abuse kan va många saker typ som man plockar kokablad vallmo nåt så när man håller på plocka så trycker man för att kolla id samma som emote abuse om man är medvetlös så springer man för kolla id de är emote abuse.

Nekad.
Anledning: Måste till du varit medlem i 30 dagar innan du kan söka igen.
Mvh,
KalleAnka.

Tillbaka