Ej Antagen mustafa eriksson | Ansökan till Staff [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Stöd

• Inget stöd

Resultat kan endast visas efter röstning.
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

mustafa eriksson

Icke Medlem
Meddelanden
31
Reaction score
3
Vad är ditt namn i verkligheten? seth

Ditt discordnamn: sethlaban_45308

Ange ditt födelsedatum 23 Juli 2010

Varför ska just du bli staff? för att jag tycker att jag skulle kunna va en bra staff som kickar eller bannar folk som lallar jag specar folk och kollar om dom gör inget feel eller nåt det är därför jag tycker jag borde bli staff

Vad tycker du inte fungerar på Unive? det som inte fungerar är att de är några icke som lallar och också några sså medlemmar och dom men några lallar om det är nån som håller på ska man hoppa sup och reportera spelaren som lallar och vdmar prata ooc.

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? ja du det beror på vad spelaren har gjort typ ska vi deafa spelaren i discorden och snacka lite vad vi ska ge han poäng ban indragen och sånt och sen kommer vi överenss att poäng tillexempel.

Hur agerar man professionellt i sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Att agera professionellt är att ha en lugn ton, tydliga beslut, samma regler för alla på servern och att faktiskt vara närvarande i rpn respektera alla och inte lalla utan bidrar till en positiv stämning, både på servern och inom teamet.

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? Att agera professionellt är att ha en lugn ton, tydliga beslut, samma regler för alla på servern och att faktiskt vara närvarande i rpn respektera alla och inte lalla utan bidrar till en positiv stämning, både på servern och inom teamet.

Hur länge har du spelat på Unive? jag ska försöka vara så aktiv som möjligt och försöka spendera all ledig tid som finns åt att vara aktiv på servern så att folk kan få en bättre rp, jag lägger upp det som att jag ska vara inne minst 12 timmar per vecka, visa dagar blir det att jag är inne 5 timmar och visa 2 timmar beroende på vad som händer runt om kring mig. Jag vill också Rp själv då det kan bli mer eller mindre visa dagar.

Har du tidigare erfarenheter som staff? Jag har efarenheter då jag har varit staff på en annan server 1 gång då jag lärt mig så mycket och blivirt bra inom yrket och sammarbetet mellan staff teamet.

Vilka områden i staff teamet är du intresserad att jobba inom? RP, Support, Kriminell, Donation, Event

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? servervakt sista anlalternativ

Shortlist.l

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka