Nekad Mustafa abdi | Räddningstjänsten Ansökan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Mustafa abdi

Icke Medlem
Meddelanden
48
Reaction score
0
Ange ditt födelsedatum: 15 November 2006

Vad heter du på discord? Ďęмøņ#9136

Är du whitelistad? Ja

Hur många timmar har du på FiveM? 500+

Hur många timmar per dag kommer du vara aktiv? 4-5 det beror på om det är helg om det är helg så ksk 6-7

Hur ofta kommer du vara inne? nästan varje dag.

Hur många timmar har du på FiveM? 500+

Vad heter du? Mustafa abdi

Hur gammal är du? 21

Har du B och C-Körkort? Ja

Varför ska du bli anställd? för att jag har varit brandman förut för längesen och tycker det är jättekul och jag tycker om att rädda personer i staden och kommer hjälpa till jättemycket.

Varför ska du bli brandman? för jag tycker om att rädda folk som är i knipa eller vad som och jag tycker om att snacka asså jag är inte blyg ut av mig.

Tidigare erfarenheter inom räddningstjänsten? ja jag har jobba som brandman förut så jag vet vad allt är och vad man ska göra

Vad är radiodisciplin och hur ska man bete sig i radion? man ska tänka på vad man säger innan man pratar. och försöka ge så bra information i radion som möjligt.

Du får larm om brand, vad gör du då? jag tar snabbt på mig brandkläderna och sedan går jag så snabbt jag kan till brandbilen och försöker ta det lung och inte va så stressad och köra lagligt och inte stressa upp mina kollegor. sedan när jag har kört till branden och ser vad som har inträffat. så försöker jag först och få bort personerna från branden och om dom är skadade så ringer jag ambulasen så snabbt jag kan. och sedan försöker jag släcka elden.

Du får larm om en trafikolycka, hur ska du agera när du kommer fram på platsen? okej när jag kommer fram till branden så ser jag först hur allvarligt det är och försöker få ut personerna först och tittar så dom mår bra och så ringer jag ambulansen och så snabbt jag kan försöker jag släcka branden.

Har du några andra frågor? nej.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka