Nekad musse442 | Ban Överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

musse442

Icke Medlem
Meddelanden
11
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199550112456/

Ditt Hex-ID: steam:11000015ec322c8

Vad är din discord tagg? musse5927

Vem var det som bannade dig? BanID: nujgow Regelbrott: Fuskare. Mer detaljer: Ingen detalj angiven Placerad av: Fille Din nivå: 🟩 (1 tidigare bans, varav 0 senaste 3 månaderna)

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag gjorde fel och använde esp

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var på spanutbilding jag skulle dokumentera min spanutbildning screenshot och jag råka skicka bild på min esp

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag gjorde ett stort fel jag skulle säga att det var mitt fel och jag ber så helst mycket om ursäkt jag kommer aldrig göra sånt här igen jag kan även bevisa det genom att köpa krim och börja rpa. Men som jag sa ni gjorde vad ni behövde göra, Om det blir så att jag blir unbannad kan jag bevisa det jag kommer vara jätte aktiv men jag erkänner att det var jag som gjorde fel.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. kommer inte ihåg

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat skita i att använda wallhacks och bara köra normalt och rpa som en normal person.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att aldrig fuska igen och det jag gjorde var fel, jag vill verkigen rpa på unive finns inga andra servrar lika roliga som unive och det jag gjorde var fel jag ber om ursäkt till hela staff teamet jag har kört unive sen 2021 och vill verkligen inte flora den hära servern om man jämför unive med alla andra servrar då ser man stor skillnad jag vill verkligen rpa här och kommer inte göra om mina misstag

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka