Nekad musse442 | Ban Överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

musse442

Icke Medlem
Meddelanden
11
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199550112456/

Ditt Hex-ID: steam:11000015ec322c8

Vad är din discord tagg? musse5927

Vem var det som bannade dig? fille

Bild på banmeddelande: 92617-3e170a8f67c9d847fb4860772cfcf36a.jpg

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Fusk

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag va på span utbildning sen jag skulle skicka bilder sen råka skicka bild på min esp till en kille

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. NEJ jag tycker att de valid att dem banna mig för de helt i mot reglerna och oacceptabelt att fuska ångrar de från bottten av mitt hjärta och om de så att jag får en till chans kan jag lova att och göra om det

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Yes så de va så att jag blev bannad på unive men de va då när jag va ny de va så att jag blev bannad för ooc för ngt jag sa men jag lärde mig pga av att jag tog en extra titt på reglerna o läste genom dem 2-4 gånger om fattar att de jag gjorde va dåligt och KOMMER ALDRIG GÖRA OM DE

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? JAG SKULLE ALDRIG FUSKAT och hänga på den dåliga tränd som alla gjorde det blir bara ovärt för man blir bannad o förlorar sina vänner och allt önskar jag kunde få en till chans kommer inte fuska ingen

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, jag har verkligen lärt mig mycket under de 3 veckorna som gått sedan jag blev bannad. Jag har insett hur viktigt det är att följa reglerna och spela rättvist. Fusk förstör inte bara för andra spelare utan även för mig själv. Jag har också förstått hur mycket jag saknar att få vara en del av Unive. Jag vill be om ursäkt till 320, för att jag gjorde jobb svårare. Jag vet att ni bara vill det bästa för servern, och jag respekterar allt arbete ni gör för att hålla den rättvis och rolig för alla jag vil komma tillbaka och va med alla mina vänner och tro mig kommer aldrig fuska på unive igen.!

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka