Nekad MUSSE K | Ban Överklagan [Hapyxz]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

MUSSE K

Icke Medlem
Meddelanden
10
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199054200891/

Ditt Hex-ID: steam:11000014134203b

Vad är din discord tagg? zenz1565

Vem var det som bannade dig? lludde

Bild på banmeddelande: IMG_6212.webp

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att det kom två från syrianska och började jaga oss utan anleding och sedan när han som körde bilen jag satt i dsynca in i en byggnad så stannade dom och skrek utututut och då trodde jag att det var killarna i bilen jag satt i som sa det och då hoppade jag också ut och började rikta och då insåg jag att det var dom och då sköt dom och sedan sköt jag för det blev en instikt at börja skjuta men jag insåg direkt efter att det var fel det jag gjorde.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag satt i support med en staff om händelsen när jag blev bannad så det var det jag gjorde när den placerades

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Bannen är 100% rättvis om man ser det från alla andras perspektiv. men det som hände var att jag trodde att det var mina grabbar som sa utututut och derför hoppade jag ut men när jag var ute ur bilen var det redan försent och då sköt jag bara med instikt vilket jag direkt efter insåg var ett stort stort misstag som jag ångrar groft

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. mycket bra och rätt skulle jag säga

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? ja absoult jag kunde väntat och kollat extra om det var verkligen mina grabbar som hoppade ut och det det mer lungt men jag var lite stressad i den situvationen och tog ett snabbt och dåligt beslut vilket jag ångrar grovt då jag gärna vill kunna lira unive på mitt påsk lov jag får på torsdag ;)

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja att jag ska ta det mer lungt och att jag ska värna mer om mitt liv i sånna sitvationer och verkligen följa reglen FEAR rp

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? japp!
hoppas ni förstår min vinkel av händelsen tack för ni tar tiden och läser igenom :)

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka