Accepterad MUSSE K | Ban Överklagan [EminSWE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

MUSSE K

Icke Medlem
Meddelanden
10
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199054200891/

Ditt Hex-ID: steam:11000014134203b

Vad är din discord tagg? zenz1565

Vem var det som bannade dig? eminswe

Bild på banmeddelande: 5095e64da62a886ee9d0e06f7100daae (1).png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att jag trodde min kompis råkade döda mig och då skrev jag (vem är idioten hahaha)

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. för att vi skulle kidnappa en grabb och då stod vi 3 stycken och riktade mot han. Sedan går en av dom som stod och rikta ur min skärm så jag inte ser han längre då fick jag ett skott i bakhuvudet och då trodde jag det var han som sköt och då skrev (cem är idioten hahaha) finns klipp på detta om ni vill se kan länka det där nere

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. banen var 100% rätt och jag försöker ABSOLUT inte skyla ifrån mig utan det jag försöker säga var att det var ett missförstånd då jag trodde det var min kompis som döda mig som jag även känner IRL och då (skämtade) jag lite med han och då skrev jag så. Jag förstår till 100% vaför bannen placerades och erkänner det jag gjorde och kommer absoult inte skriva något likande igen även om det är till mina vänner.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. mycket bra och rättvisa absoult inget att klaga på och jag tycker själv att man lär sig mer och mer för varje gång tycker även man lär sig mer sen ni införde staff samtal IG då ni staffs pratar och förklarar vilket jag tycker funkar super bra

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja abosult till 100% jag kunde bara skitit i att skriva det men som sagt det var inget riktat mot han som jag döda mig utan det var mer som ett skämt eller vad man ska säga lixom om någon krockar en bil så kanske man säger (vem är idioten som kör hahah)

Har du lärt dig någonting efter din ban? ? ja att jag inte ska skriva så i OOC och passa mig mer för vad jag gör även fast det är ett (skämt) till mina vänner då det fortfarande är ett regel brått

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den?

där ser man varför jag trodde det var min kompis som sköt mig :D Hoppas ni förstår min vision av händelsen tack för ni tar tid och Jag har tålamod och väntar lugnt på att staffs i sin takt Jag har tålamod och väntar lugnt på att staffs i sin takt Jag har tålamod och väntar lugnt på att staffs i sin takt läser min ban överklagan!

Vill inte se sånt här IGEN. Visa varför du förtjänar denna andra chans.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka