Accepterad Muskot | Whitelist ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Muskot

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Användarnamn: Muskot

Vad är din steam profil länk? http://steamcommunity.com/id/muskot

Vad är ditt namn i verkligheten? Hugo Nordgren

Vad är ditt discord namn? Muskot#8631

Vad är ditt födelsedatum? 3 November 1998

Berätta om din karaktär. Markus Wästerstrand, En 32årig kille med mycket humor och väldigt snäll och godhjärtad. Markus vill att alla ska få en så bra dag som möjligt och kan komma med några roliga skämt. Markus med sitt lugna humör och goda hjärta vill alla väl och bryr sig om alla oavsett vad. Skulle någon skada sig mitt framför Martin så kallar han självklart på sjukvårdare. Markus har tidigare jobbat som Polis och vill fortsätta bekämpa brottslighet och hålla staden säker. Med hans lugna beteende så tror jag att många kommer respektera Markus och lyssna och förstå Markus. Men när folk inte lyssnar eller respekterar Markus så kan han bli väldigt arg och försöka få dem att förstå att Markus bara vill dem väl. Markus har alltid gillat pappersarbeten och älskar att skriva. På jobbet är Markus den som bjuder på mat eller fika som en snäll själ liksom. Markus försöker flytta till en ny stad då han inte trivdes i den andra staden samt att han vill försöka försörja sig och skaffa en bostad samt jobb och lära känna nya personer. Markus har ett stort intresse för snabba bilar samt fotografering och var med och plåtat för grannkommunens Nyhetsbyrå vilket blev ganska poppis, så att säga har ju Markus varit mycket med att skriva och informera städer. När folk träffar Martin tror jag att dem kommer acceptera honom direkt. Annars Lever Markus ett vanligt liv själv då hans föräldrar dog i en tragisk trafikolycka och Markus var den enda som överlevde av dem. Så han har ägnat livet åt att leva själv och försörja sig med jobb med mera.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag är den som skapar stora och genom tänkta scenarion ihop med andra och vill göra skilnad för serven med marknadsföring med mer.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Jag vill bli whitelistad då jag vill lära känna detta community samt skapa grymma scenarion ihop.

Hur många timmar har du på FiveM? 2.150 timmar

Hur hittade du Multistaden? Via RJliam

Har du tidigare blivit bannad här eller på någon annan server? Nej

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka