Accepterad Musen82 | Medlem ansökning [Troik]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Musen82

Icke Medlem
Meddelanden
18
Reaction score
2
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199030426673/

Vad är ditt namn i verkligheten? Charile

Vad är ditt discord namn? Musen81#4088

Vad är ditt födelsedatum? 24 December 2009

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Adam Kristensson han är 22 år gammal. Han hade en bra uppväxt tills hans pappa gick bort. Adam var jätte ledsen om dagarna. Men hans mamma fans som stötta honom genom att göra han glad. En dag så fick Adam följa med hans mamma till jobbet, Adams mamma jobbade som bilmekaniker. Och där fick Adam intresset av just bilar. Han lärde sig lite om dagarna som han med sin mamma till jobbet. Adams liv börja bli bättre. Men när Adam kom upp i 19 åldern så fick han en dålig nyhet. Det va att hans mamma gick bort. Polisen körde till Adams lägenhet och berätta vad som har hänt, det var en bil olycka. Adam blev jätte ledsen och grått mycket. Han var tvungen att flytta och hitta nya bra och fina vänner. Adam hörde om staden Unive, han boka direkt en biljett. I den nya staden fick han bra och fina vänner som han kan va med. Hans ny vänner hade också intresset av bilar så det blir mycket bättre för Adam. Adams dröm jobb har alltid varit Mekonomen eller Securitas.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag har spelat rp nu i ett tag, och har intresset av rp. Man kan säga att jag är ett proffs på roleplay. Jag kommer också bidra till en hög roleplay nivå som kan göra situationer kännas IRL. Jag kan också alla grundreglerna på servern. Jag kommer inte bryta nån regel som t.ex vdm.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Det är en fin och bra server som jag känner mig trygg i, och bra staffs. Det är många i servern som har en hög roleplay nivå, då blir jag mer intresserad av unive.

Hur hittade du Unive? Jag hittade Unive från en streamer som heter Drobz. När jag såg hur det va så blev jag sugen att också spel roll spel.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål med rollspel är att rp är att bli bättre och bättre på rp. Och sprida glädje o ha kul medans man rpa bra. Vill bli medlem så att jag kan skaffa mig jobb där jag kan förbettra min rp mer och mer.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Skaffa ett hus som man kan bo i, en bil att köra runt med. Skaffa mig ett jobb så att jag kan känna ihop pengarna till huset och bilen.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? nej

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja med all min respekt

Senast ändrad:
Godkänd efter muntlig intervju!

Tillbaka