Accepterad Musen82 | Ansökan till Servervakt [RAZIK] [kesoo]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Musen82

Icke Medlem
Meddelanden
18
Reaction score
2
Vad är ditt namn i verkligheten? Charile

Vad heter du på discord? Musen81#4088

Ange ditt födelsedatum 24 December 2009

Beskriv din dagliga aktivitet. Jag är väldigt aktiv i vardagar samt helgerna. Efter skolan brukar jag sätta mig vid datorn och njuta. Jag svara snabbt i pm och är helt enkelt en aktiv person.

Måndag: 14:35 - 22:00
Tisdag: 15:30 - 22:00
Onsdag: 15:00 - 22:00
Torsdag: 14:00 - 22:00
Fredag: 14:00 - 00:00
Lördag: 12:00 - 01:00
Söndag: 12:00 - 01:00

Hur länge har du varit medlem på Unive? Jag har varit medlem cirka 3 månader.

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) 1 gång, eftersom jag körde snabbt i torget. Jag har lärt mig efter den ban och detta ska inte hända igen.

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakt har ett som under lättar staffs i servern. Med att hjälp så menar jag att man kan hålla omkring så staffs inte behöver gå runt, så man hjälper staff arbete lite. Och att folket ska hålla reglerna rätt. Som sv ska man inte hitta fel som folket gör. Felen ska alltså komma till. Med allt sagt så ska man som sv hjälp att utveckla unive, göra servern bättre och hjälp till.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag är en person som är aktiv. Jag kan reglerna väldigt bra. Jag vill hjälp Unive och gör Unive till en bättre plats och hjälpa helpers/staffs. Jag vill göra höja rp nivån. Jag kan också lite Jag vill hjälp folket och ge en kick/ban till folk som gör regelbrott. När jag kommer ge en kick/ban så vill jag att personen ska lära sig felet dom har gör. Och så att dom vet att de e har gjort fel och att de inte ska göra om de som dom har gjort. Dom som lallar ska inte hörs tills sig här, ju visst om de lär sig att de dom har gjort är fel. Men om man bara vill lalla så ska man inte vara i servern och kan gå och spela på ej rp servrar, man ska rollspela i servern och ej gå runt och lalla.

Jag kan också lite commands.

/kick id anledning (du kickar personen)
/svban id anledning (du bannar personen en timme)
/dv (du dvar en bil)
/toggleid (gör så att du ser folks id ingame)
/sv (man skriver i sv chatt)

Dessa commands används som sv. Jag kan fler fast de används till helper/staffs.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Att man abusear sina perms för att ha makt är abuse. Och det kan vara att man t.e.x du gör ett rån och du blir fast så öppnar du handskfacket och lägger in kanske ett vapen du har och gör en /dv efter, så att man för mindre straff och polisen ej tar ditt vapen. Bara för att man har tillgång till att gör detta ska man ej använda detta. Det blir konstigt eftersom i verkligheten så försvinner ej en bil. Och då spelar man för makt och pengar samt du abusar dina perms. För att du har tillgång till detta.
 
Senast ändrad:
+rep
Nuvarande roller
Medlem
Servervakt
Väntar-chef-intervju
Gamla roller
Kriminell
Polismyndigheten
Polisaspirant
Donator+
 
Kan en SV ansvarig eller S1monx kolla på denna fina Ansökan då han väntat jätte länge på bara få svar på Intervju
 
Kan en SV ansvarig eller S1monx kolla på denna fina Ansökan då han väntat jätte länge på bara få svar på Intervju
stressa ej dom det tar den tid det tar staffs har mycket mer att göra än att titta på ansökningar ta det lugnt och stressa ej
 
Tillbaka
Top