Nekad Murreakhi | Medlem ansökning sspatron1

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Murreakhi

Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Murtaz

Vad är ditt discord namn? Murreakhi

Vad är ditt födelsedatum? 17 Februari 2006

Heter du samma på Discord som på Steam? Nej

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Fredrik nilson och min karaktär är 34 år

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Snäll kraftful korkad

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Fredrik Nilsson är 30 år han är lite korkad ibland men han är kraftful och snäll mot alla han känner han vill bli polis för han vill hjälpa folk och göra så alla känner sig trygga han gillar sport och träning och tycker det är kul att utmana sig själv ibland kan det gå lite segt men han ger aldrig upp han gillar också hänga med kompisar

Vad kan du bidra med till serverns RP? ja jag kan bidra med rp som polis hjälpa folk stoppa skurkar köra runt i bilen snacka med folk och se till att staden är säker och göra stan mer levande

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att spela för motpartens vinst betyder att man låter dom lyckas lite i scenariot så det blir roligare och mer spänning och alla får chans visa sina grejer

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Nej jag är ny rill five m

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Att man inte ska vara rasist powergaming = tvinga något på andra spelare utan att ge dem chans att reagera. meta gaming = använda info du fått utanför spelet

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? ja det här är första gången jag spelar rp men jag vill vara polis hjälpa folk stoppa skurkar och göra stan säker

Nekad ansökan
Anledning: Du behöver utveckla dina svar på de frågorna du svarat på.

Du får ansöka igen om 24timmar. Lycka till nästa gång!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Tillbaka