Nekad M19 | Medlem ansökning sspatron1

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

M19

Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Leon

Vad är ditt discord namn? m19_0000

Vad är ditt födelsedatum? 17 Mars 2009

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Fredrik Andersson 25 år

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Snäll, trevlig, rolig

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: han har en bra bakgrund han gick fordon och transport när han gick i gymnasiet. Så hans plan är att börja jobba med fordon i staden.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Kan bidra med aktivitet, rolig rp samt seriöst. Kommer inte lalla på servern jag kommer hålla mig till regler och lyssna på staffs om jag gör fel.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det är att man inte bara ska tänka på sig själv. Man ska låta andra spelare ha chans att vinna i ett scenario med

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Ja, de var när jag typ failrpad nån gång men de var ett bra tag sen. Jag lärde mig av mitt fel och jag fick nog en ban för de om jag minns rätt.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? rdm, vdm, copbait, fearrp, meta, nlr, suntförnuft.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej inte direkt.

Nekad ansökan
Anledning: Du behöver utveckla dina svar på de frågorna du svarat på.

Du får ansöka igen om 24timmar. Lycka till nästa gång!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka