Accepterad Murder2025 | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Murder2025

Icke Medlem
Meddelanden
7
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Kevin

Vad är ditt discord namn? murder2025 men visnings namn Ghoost Mördaren

Vad är ditt födelsedatum? 1 Januari 2002

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Fadi bonde

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? lojal, äventyrlig, och resursfull.

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Min karaktär växte upp i en liten by där de lärde sig vikten av samarbete och att skydda sina nära och kära. Under sin barndom var de alltid fascinerade av äventyr och de många mysterier som världen hade att erbjuda. Efter en förlust i byn, som var resultatet av en oväntad katastrof, bestämde de sig för att ge sig ut på en resa för att både stärka sig själv och förstå världen bättre. Framtidsplanerna är att samla kunskap om magiska artefakter och förlorade riken, med målet att kunna skydda de som inte kan skydda sig själva. De strävar efter att bygga starka band med andra äventyrare och hjälpa till att återuppbygga de platser som plågats av kaos och ondska.

Vad kan du bidra med till serverns RP? g kan bidra med en engagerad och mångsidig rollspelsupplevelse genom att skapa en karaktär som är både driven av personlig utveckling och lojalitet till andra. Min karaktär kommer att vara en aktiv deltagare i gruppdynamik, både genom att hjälpa andra att utvecklas och genom att driva fram nya berättelser och konflikter. Jag ser till att vara flexibel och anpassa mig till serverns värld och lore, samtidigt som jag söker sätt att berika interaktionen med andra spelare.

Jag kan även bidra med problemlösning och initiativförmåga i olika situationer, vare sig det gäller att lösa mysterier, navigera i komplexa relationer eller agera som en förhandlare eller diplomat. Genom att vara en resursfull och pålitlig karaktär hoppas jag kunna bidra till en dynamisk och levande RP-upplevelse på servern.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motpartens vinst innebär att man är villig att prioritera den andra spelarens upplevelse och framgång i ett scenario, även om det innebär att ens egen karaktär inte nödvändigtvis vinner eller får det de vill ha. Det handlar om att främja samarbete och att skapa en positiv och givande upplevelse för alla

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? nej aldrig

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? ingen Metagaming: eller Powergaming

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag är en karaktär som värdesätter samarbete och starka relationer mellan spelare. Jag ser rollspel som en chans att inte bara bygga min egen karaktärs resa, utan också bidra till en levande och engagerande gemenskap. Min bakgrund som äventyrare och min vilja att hjälpa andra gör att jag gärna ställer upp för nya allianser och är öppen för att skapa dynamiska berättelser med andra.

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka