muppenBtw | Polismyndigheten Ansökan [Gargantua]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

JONTE2

Icke Medlem
Meddelanden
37
Reaction score
2
Ange ditt födelsedatum: 28 Mars 2007

Vad heter du på discord? JonteBtw#5277

Är du medlem? Ja

Hur många timmar har du på FiveM? 691 hrs

Hur aktiv kommer du att vara? Så aktiv som möjligt, det beror lite på skolan och så om vi har prov eller liknande. Men ungefär varje dag typ 1-2 h på vardagar och lite mer på helger.

Vad heter du? Philip Rhoades

Hur gammal är du? 31 år gammal

Har du körkort? Ja

Är du simkunnig? Ja, han kan simma+han har ganska så bra kondition

Varför vill du bli polis? Jag vill bli polis för att skydda samhället och hjälpa så mycket människor som möjligt, jag vill minska brottsligheten extremt mycket då jag inte tycker att samhället är tillräckligt tryckt. Jag har under den senaste tiden märkt att det inte finns så mycket poliser och eftersom att jag vill kunna förändra samhället bestämmer jag mig nu för att ansöka till att bli polis. Jag vill även kunna hjälpa utsatta folk på ett schysst sätt så att så många som möjligt känner sig trygga. I helhet känner jag att polisyrket är extremt viktigt för samhället och att det bör expanderas. Jag har alltid tyckt att polisyrket är spännande och jag ser upp till många poliser.

Vad tycker du är det viktigaste inom polisyrket? Inom polisyrket tycker jag att det är väldigt viktigt att hålla ordning i samhället, och stoppa all kriminalitet som sker i stan spelar ingen roll om det är skjutningar eller någon som kör för fort all kriminalitet ska STOPPAS!. Sen så tycker jag ju även att samspelet mellan polis och en annan individ är väldigt viktigt. Och väldigt viktigt att man sköter sitt jobb och gör det så rättvists som möjlig

Vad vet du om yrket i helhet? För att bli polis behöver du inte vara särslikt stor eller stark däremot måste du ha bra hand med människor och en grundläggande vilja att göra samhället tryggare. Polisens yrke är att hålla samhället i form så det inte är fullt chaos på gatorna. Se till att folk följer lagarna som är skapade så inte samhället brister. Arbetet som polis skiljer sig åt beronde på vilken typ av tjänst man har och var i svergie man arbetar. Efter utbildning och anställning jobbar de flesta i yttre tjänst eller med att utreda brott. En av polisens viktigaste upgifter är att förabygga och att förhindra att brott sker.

Har du några tidigare erfarenheter? nej det har jag inte men jag jobbar på meko och träffar securitas dagligen så jag kan nog lite vad dom gör

Hur är du som person? Philip är ganska så snäll men kan va sträng när det gäller. Han kan ta kretik han kan följa order och han vill ha ett tryggare samhälle

Är det något vi bör veta om dig? Philip har adhd

Tillbaka