Nekad mummy_yolo | Medlem ansökning [sebbe8019]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

mummy_yolo

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? maximilian

Vad är ditt discord namn? mummy_yolo

Vad är ditt födelsedatum? 18 December 2008

Berätta om din karaktär. Massi Milan är en 22-årig svensk med en passion för bilar. Han föddes och växte upp i Sverige, där hans intresse för fordon började vid en tidig ålder. Att experimentera med olika modeller och utforska hur de fungerar har alltid varit en av hans favoritsysselsättningar. Utöver sitt intresse för bilar älskar Massi även att umgås med sina vänner. Han trivs bäst när han kan dela sina upplevelser och skapa minnen med dem.

Massi drömmer om att en dag få arbeta inom fordonsbranschen, antingen som en bilmekaniker eller som en mekanisk ingenjör. Han ser fram emot att kunna kombinera sitt tekniska kunnande med sin passion för bilar och bidra till att skapa innovativa lösningar inom branschen. Med sin dedikation och entusiasm är Massi fast besluten att följa sin dröm och göra den till verklighet.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kan hjälpa med att förbättra rp i servern jag kan även hjälpa till med det sociala jag kan även hjälpa med billarna och va meckaniker

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att man inte behöver i alla scenarion

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? rdm att döda eller slå någon utan ett giltigt scenario eller anledningar. cop bait det är när man försöker få polisens uppmärsamhet utan en bra anledning. vdm när du dödar eller använder din bil som ett vapen utan ett bra backomligande scenario. fearrp när du inte är rädd om ditt eget liv.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? ja jag har haft det nu i 2 veckor som jag har varit i servern

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? jag är en bra arbetande individ

Nekad. Utveckla hela din ansökan. Du får ansöka på nytt om 24h.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka