Nekad MulleMeck4 | Blacklist Överklagan [Erbjudande]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

MulleMeck4

Icke Medlem
Meddelanden
99
Reaction score
2
Manuellt läge
Spelaren kunde inte hitta sin blacklist via sökfunktionen.
Staff behöver verifiera information manuellt.

Beskriv vad som hände från ditt perspektiv Jag spelade för ett tag sedan och använde mig av tredjepartsgrejer för att få en fördel inom rpn vilket resulterade i en permanent avstägning ifrån servern och nu har jag inte spelat på ett tag och ångrar det jag gjort och även tänk över det väldigt noga då jag gärna vill rpa igen.

Tar du ansvar för det som hände? Såklart gör jag det, allt var mitt val och jag valde att gå emot reglerna ganska rejält och det var jättedumt gjort av mig och det kommer inte ske igen kan jag lova.

Vad har du lärt dig sedan dess? Att man bara ska följa reglerna som är och inte gå emot dom och jag som använde mig utav grejer för att få fördel inom rpn borde fattat att jag lika gärna skulle kunnat gå och spela på en 100k or die server för det är där går det ut på att skjuta medans unive är en rollspell server där det såklart förkommer skottlossningar inom rpn men man ska ändå hålla en verkligt och hög nivå

Varför ska vi ge dig en till chans? För att jag verkligen skulle vilja spela igen, jag ångrar det jag gjort och kan bevisa att jag aldrig kommer göra om det igen. Det var dumt gjort och jag borde tänkt mig för innan jag gjorde som jag gjorde.

Har du bevis som stödjer din överklagan? Nej eftersom det inte är felaktigt så har jag inte det.

Vill bara tillägga att jag inte varit inne på forumet på ganska länge så vet inte om jag riktigt är blacklistad men hittade inte där man bara skriver en banöverklagan för permanent avnstägning så skrev här.

Har du läst och förstår reglerna? Ja

Förstår du att falsk information kan leda till ytterligare åtgärd? Ja

Hej,

Vi har granskat din överklagan noggrant. Med hänsyn till de tidigare incidenterna samt den bedömda risken för serverns trygghet och spelupplevelse har vi beslutat att inte häva din avstängning under normala omständigheter.

Vi kan dock erbjuda dig möjligheten att häva avstängningen mot en avgift på 1990 kr. Denna summa reflekterar den administrativa hanteringen samt de risker vi tar genom att släppa in dig på servern igen.

Detta erbjudande är slutgiltigt och går inte att förhandla. Om du inte är intresserad ber vi dig att respektera beslutet och avstå från att skicka in ytterligare överklaganden.

Med vänliga hälsningar,
Alec
Unive Staff

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka