Nekad MulleMeck4 | Ban Överklagan [Tekan1337]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

MulleMeck4

Icke Medlem
Meddelanden
99
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199141227270/

Ditt Hex-ID: 110000146640b06

Vad är din discord tagg? Mulle#1231

Vem var det som bannade dig? Tekan1337

Bild på banmeddelande: Skärmklipp.PNG

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror att staffsen valde att banna mig för jag gjorde ett regel brott som var suntförnuft. Det jag gjorde var att sno en Motorcykel utan för sjukhuset som då är suntförnuft för att jag gjorde det framför 1 kille som var med i ett mc gäng. Jag förstog i efterhand vad jag gjorde för fel och ber om ursäkt för den dåliga rpn jag gjorde. Jag har förstått att jag gjorde ett stort fel då man aldrig skulle gjort det där i verkligheten för då skulle man typ va död. Jag ber iallafall om ursäkt för mitt beetende.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. En grabb snodde min mc och då gick jag och såg en mc som stog på och då tog jag den och då började några köra efter och då istället för att stanna så körde jag iväg. Det var dåligt gjort att köra iväg men min karaktär under den stunden kände sig hotad och därför stanna jag inte men det var självklart fel från första början att jag ens tänkte tanken att sno en mc framför en mc grabb. Vet inte hur jag tänkte och förstår att det är suntförnuft då ingen skulle sno en mc grabbs hoj.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var verkligen inte en felaktig ban. Tycker det var helt rätt av Tekan att banna mig där för det jag gjorde var fel. Jag vill bara försätta rpa och ha en andra chans då jag tänkt igenom det jag gjorde om har bett om ursäkt. Att sno en mc som jag gjorde är dåligt gjort och speciellt när jag snodde den framför en annan mc grabb för i verkligheten skulle jag säkert varit död om jag gjorde sådär. Därför har jag tänkt igenom mitt fel och ska verkligen förbättra mig och tänka igenom det jag gör i framtiden.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har blivit bannad lite tidigare för powergaming och lall men min powergaming var för jag kom från en 100k or die server då man inte behövde rpa på skadorna så glömde jag bort att man behövde rpa och fick en ban men jag har lärt mig av den bannen. Sen har jag någon gång lallat på piren men har även lärt mig av det felet med. Jag tror jag kommer lära mig av detta fel också.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja att strunta i att ta den mc som stog där och gå iväg och försöka skaffa en annan bil. Istället för att sno en mc grabbs hoj vilket var stort fel av mig. Då man inte hade gjort det i verkligheten för då leker man med döden

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja absolut. Jag har lärt mig att tänka lite mer för att det jag gjorde var inte bra liksom vem skulle sno en mc i verkligheten när man vet om vad som kan hända, det hade inte jag gjort iallafall och därför ska jag inte göra det i spelet heller för det blir då suntförnuft och det var det jag bannades av. Jag vill bara få en andra chans och jag lovar att jag ska förbättra mig och inte göra sådana saker igen. Jag har tänkt igenom vad jag gjorde för fel och så har jag fattat att det jag gjorde var suntförnuft. Jag vill bara ha en andra chans och rpa igen.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka