Accepterad Abbybabby | Ban Överklagan [BG]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Abbybabby

Icke Medlem
Meddelanden
43
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199387627443/

Ditt Hex-ID: steam:11000015513cfb3

Vad är din discord tagg? TH3LLAN

Vem var det som bannade dig? Bubblegum

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-01-06 120447.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag skrev i ooc i scenario.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag gjorde juvelrån och förhandlade om att polisen INTE fick ha polis mc och direkt när vi kör har de 4 mc efter oss och vi kör men de stoppar oss och griper.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Den var lite felaktig men endå att jag gjorde fel för jag skrev bara typ 1,2 gånger inga mc.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har inte blivit bannad på väldigt länge men senaste var en svban där jag tänkte dumpa en kropp men gjorde aldrig det och staffen trodde jag dumpa den men jag gjorde aldrig det.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Inte skriva ooc och bara rpa vidare så sköter staffsen allt de.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, inte skriva ooc minsta lilla.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja, har bara 12 timmar kvar på den men hade velat spela då jag upptäckte bannen nyss då jag inte spelat på hela helgen.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka