Nekad MulleMeck4 | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

MulleMeck4

Icke Medlem
Meddelanden
99
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199141227270

Ditt Hex-ID: 110000146640b06

Vad är din discord tagg? 98mulle

Vem var det som bannade dig? Fille

Bild på banmeddelande: 100112-753bc93a83d0c1d41411232054177d18.jpg

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Blev bannad eftersom jag var korrupt inom sjukvården och inte gav ut krycka efter att ha vårdat en person

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var inne på min sjukvårdare karaktär och rpade klockan 01 tror jag det vart, så det var ganska sent och jag var trött och så vårda jag några personer och var dum nog att glömma lägga krycka på dom här personerna och eftersom jag glömde det så fick jag ta mina konsekvenser vilket ledde till denna permabann.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Bannen är rättplacera då jag var dum och gjorde bort mig, borde bara gett krycka eftersom det lilla misstaget ledde till min bann och indragna roller, jag som sagt var trött men det är inget att skylla på, det ger mig ingen rätt att bryta mot servers regler så det var mitt fel. Om alla skulle skylla på något och inte bli bannande så skulle servern inte fungera och därför kan jag bara be om ursäkt och fråga om en andra chans för att visa att jag faktiskt kan rpa.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har blivit bannad tidigare men har tagit lärdom av dom bannsen, det kan tex ha varit lall och sånt.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag borde ha gett dom personerna jag vårda 90 minuters krycka som man ska (de var skottskadade) och rpat vidare men istället gjorde jag inte det och blev bannad.

Har du lärt dig någonting efter din ban? japp det har jag gjort, jag har fattat att man ska följa servers regler annars tas det återgärder och jag vill bevisa att jag har tagit lärdom av denna bann då jag vill spela på denna servern väldigt mycket.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka