Accepterad MulleMeck4 | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

MulleMeck4

Icke Medlem
Meddelanden
99
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199141227270

Ditt Hex-ID: 110000146640b06

Vad är din discord tagg? 98mulle

Vem var det som bannade dig? Fille

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-05-09 154046.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Fille valde att banna mig eftersom jag bör mot en ut av servers regler så kallad korruption då jag var korrupt inom mitt yrke (sjukvården) genom att revva och inte ge ut krycka som man ska.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var vid industri-området med några grabbar sedan åkte 2 iväg och min vän tog min bil och då skulle jag rikta vapen mot honom på skoj men råkade istället då skjuta honom vilket ledde till att han dog och sedan tog jag honom till sjukhuset och bytte karaktär till min sjukvårdskaraktär och revvade honom och sedan gav jag inte honom krycka.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Bannen var rätt-placerad till 100% då jag var dum och valde att bryta mot serverns regler vilket ledde till att jag blev perma-bannad från servern, och jag borde vetat bättre och förstått att man inte ska gå emot reglerna för det är bara dåligt för rpn skull, ifall alla skulle välj att vara korrupta så skulle servern inte fungera och därför förstår jag till 100% att Fille och dom i support valde att banna mig från servern. Jag gillar verkligen att spela på unive och vill bara säga att jag ångrar det jag gjorde och verkligen skullee uppskatta en till chans till att få komma tillbaks och spela på servern.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har blivit bannad för olika saker t.ex. powergaming, fearrp men har tagit lärdom av allt och jag försöker förbättra min rp hela tiden genom att lära mig av mina misstag och det har jag gjort.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Först och främst så borde jag absolut inte ha riktat mitt vapen mot min kompis då jag skulle säga att det är väldigt suntförnuft att rikta ett laddat vapen mot sin vän och irl skulle man aldrig våga ta den risken och göra det. Men eftersom jag nu var dum och gjorde det så resulterade det med att han dog och jag var tvungen att ta han till sjukan, jag borde ha letat efter en sjukvårdare för att sedan rp därifrån och se hur scenariot slutar men istället tog jag spawnmenu till min sjukhus karaktär och bröt mot regeln korruption vilket sluta med att jag blev perma-bannad.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, det har jag gjort! jag har fattat att man ska följa reglerna till 100% annars tas återgärder och jag vill bevisa att jag har tagit lärdom av denna bann då jag vill spela på denna servern väldigt mycket.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? yes

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka