Accepterad Mulle | Ban överklagan [Virket]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Mulle

Icke Medlem
Meddelanden
7
Reaction score
1
Användarnamn: Mulle

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198077073566/

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: Dr. Barry Mckockinner

Vad är din discord tagg? Mulle#9582

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Sunt förnuft

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För jag bröt mot en regel.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. En kille körde på mig mitt i stan och då började vi hetsa lite. Sen drog jag fram min kniv i en sekund medans jag sa akta dig i framtiden. Det skulle va som ett hot bara från en kriminell mot den andra. Hade ingen tanke på att skada honom i greenzone.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var inte felaktigt. Helt klart mitt fel. Trodde man bara inte fick använda vapen i greenzone. Hade aldrig dragit fram en pistol i den situationen men kniven drog jag bara snabbt för o visa ''mig ska du inte fucka med''

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Är rätt ny på rp så lär mig fortfarande. Men innan min förra ban så hade jag inte ens läst reglerna så då lärde jag mig direkt att reglerna är viktiga.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Skulle inte tagigt fram mitt vapen och skulle bara snackat muntligt med honom eller bara gå därifrån.

Har du lärt dig någonting efter din ban? att aldrig igen dra fram mitt vapen i en greenzone inte ens om jag inte hade någon tanke på att använda vapnet.
Har redan fått en chans förut och det känns dåligt att fråga om en till men den här gången ska jag verkligen sköta mig. Som sagt har varit rätt ny till RP men nu förstår jag reglerna! Om ni bestämmer er för att unbanna tack i förhand MvH Mulle / Barry Mckockinner

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka