Accepterad Mukbang | Ban överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Tony

Icke Medlem
Meddelanden
45
Reaction score
3
Användarnamn: Mukbang

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/

Vad är din discord tagg? Tony Stark#9137

Var är du avstängd? FiveM Servern

Vad är du bannad för? FRP, 2 dagar

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag var i en biljakt med en kille med motorcykel, det började i staden då han inte stannade på mina blåljus, tillslut hamnade vi på ''highway'', vi körde upp mot gräset där det gick betydligt saktare och sedan ut igen på highway i gangska låg hastighet, det var ett stort gupp så min bil hoppade och bilen rullade över 2 gånger och den stog upponer, jag hoppa ut och rp att de gjorde ont och ja tog på mig bandage och lindade skadorna och sedan kom han med motorcykeln och ramla bredvid mig och han lämnade spelet. Efter det var jag kvar 6 mil ifrån staden och hade bara en motorcykel vilket var den misstänktes, jag tänkte på vad jag skulle göra och det ända alternativet var att ta motorcykeln och köra sakta (ungefär 70 KMH) till staden, då bannade pontus mig tycker det var i olika perspektiv orimligt men.

Admin: Han krocka absolut, men inte powergaming! Du kör in i han flera gånger när du försöker stanna honom! Du ska ringa en taxi alternativt kalla på en kollega eller helt enkelt gå, man kan inte ta en annans fordon som polis bara för att polisbilen har gått sönder! Som sagt var glad att jag endast gav dig 2 dagar

Jag var den Enda polisen inne, hade ingen telefon eftersom att jag dog innan så jag förlorade den. Jag sitter i en bil, gör man pit maneuver på en motorcykel så sitter man säkert i bilen det är bara den oskyddade motorcykeln som skadas för det mesta, när jag rullade över 2 gånger var det i ungefär 40 kmh, skulle inte se det som powergaming för att jag rpade som skadad och fixade mig själv med bandage i ungefär 1 minut för att kunna ta motorcykeln och köra till sjukhuset, jag var precis bredvid sjukhuset när han banna mig. Med taxin och kollega så menar han att jag skulle ringa dem, som sagt hade jag.

Har du varit avstängd här förut? Isåfall förklara varför. Nej!

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag skulle kunnat haft mer avstånd mellan den misstänktes motorcykel och min eller avbryta jakten, om jag hade tänkt efter mer hade jag nog avbrytit jakten eftersom att den var väldigt farlig och eftersom att jag endast var en polisman inne

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja. Vill helst vara mer försiktig och tänka på allt innan jag gör någonting specielt i RP situationer som biljakter där dem kör galet varje gång och kör över 200 KM/H får börja avbryta biljakter lättare eftersom att det finns ingen gräns för dem som kör utan dem kör hur som helst. Kommer inte upprepa dock eftersom att admins verkar inte gilla det, specielt vid gupp ska jag köra lite saktare.

Har du läst våra regler? Ja

Tycker du har skrivit en utförlig ansökan och visar ett fint engagemang. Jag godkänner därmed din ansökan!

mvh latcho :)

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka