Nekad Muharrem Albo | Medlem ansökning [.ida_.]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Muharrem Albo

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Kawar

Vad är ditt discord namn? Kurdo

Vad är ditt födelsedatum? 29 Maj 2003

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Valmir arif

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? smart-Lojal og trofast

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: valmir arif ønsker og bli kjent med folk rundt i byen og se hvordan folk gjør ting på ettersom at han har flyttet nylig fra norge til sverige så han må være veldig forsiktig på ting han gjør fordi jeg skjenner ingen og jeg veit ikke hvordan folk gjør ting på i sverige. valmir ønsker og bli kjent med folk han kan stole på og ikke bli kasta under bussen han ønsker og bygge masse kontakter rundt hele byen.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jeg kan bidra med masse bra seriøse rp der jeg skal alltid holder en bra flyt i historiene mine og jeg er en person som liker og samarbeider med andre folk for og skape onkelige senarioer eller andre senarioer også. jeg har respekt får alle sammen og jeg følger regler jeg ønsker at alle sammen skal få oppleve en god og en realistic rp opplevelse.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? At man ikke prøver og vinne og at man kan heller finne på noe bedre som at begge partene får en bra opplevelse. Det handler om og skape god rp og ikke komme seg alltid best ut av situasjoner

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? nei

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? metagaming- at du hører på discord at noen som du skjenner blir rana også går du til stedet uten og vite det ik da kan det være veldig ødelegene får andre spillere. -powergaming- det er når du tvinger deg til rp og ikke gir noe mulighet får motparten og reagere. -RDM- det er vis jeg skyter en spiller og dreper han eller begynner og rane han uten noen som helst grunnlag til rp og gjør det bare får og gjøre det.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nei, takk får meg.

Hej!
Du har fått instruktioner från högre uppsatta att verifiera dig med BankID av olika skäl.
Vänligen verifiera dig med BankID genom att skriva i vår discord "/verifiera" så att vi kan fortsätta granska din ansökan.

Du har 24 timmar på dig att göra det, annars nekas din ansökan automatiskt.
(Besvara detta meddelandet när det är åtgärdat.)

Hej Ida! Jag har gjort en ansökan om medlemskap till Unive, Du svarade i forumet att jag skulle verifiera, Jag kan inte Veriferia då jag bor i Norge och har ett Norskt Bankid, Hade det kunnat vara möjligt med en Manuell verifiering istället MVH // Kurdo!

Nekad ansökan
Anledning:
Skal hjelpe deg i Discord PM, så finner vi en løsning

Du får ansöka igen om 24timmar. Lycka till nästa gång!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka