Muharrem Albo
Icke Medlem
- Meddelanden
- 5
- Reaction score
- 0
Vad är ditt namn i verkligheten? Kawar
Vad är ditt discord namn? Kurdo
Vad är ditt födelsedatum? 29 Maj 2003
Heter du samma på Discord som på Steam? Ja
Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Valmir arif
Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? .
Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: .
Vad kan du bidra med till serverns RP? hei jeg spurte om jeg kunne bruke hjelpe middler og fikk ja fordi jeg har adhd og har vanskeligheter med og skrive. jeg lurte på om vi kunne tatt et fullt intervju samtal så hadde jeg klart meg mye bedre vis det er et alternativ. jeg klarer virkelig alt om rp og ønsker og starte og komme inn i miljøet. så vis dere kunne ha hjulpet meg med en full intervju kan snakke om alt sammen der mye bedre og forklare.
Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? .
Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? nei
Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej
Kan du ge exempel på några av serverns regler? .
Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nei, takk får meg.
Vad är ditt discord namn? Kurdo
Vad är ditt födelsedatum? 29 Maj 2003
Heter du samma på Discord som på Steam? Ja
Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Valmir arif
Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? .
Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: .
Vad kan du bidra med till serverns RP? hei jeg spurte om jeg kunne bruke hjelpe middler og fikk ja fordi jeg har adhd og har vanskeligheter med og skrive. jeg lurte på om vi kunne tatt et fullt intervju samtal så hadde jeg klart meg mye bedre vis det er et alternativ. jeg klarer virkelig alt om rp og ønsker og starte og komme inn i miljøet. så vis dere kunne ha hjulpet meg med en full intervju kan snakke om alt sammen der mye bedre og forklare.
Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? .
Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? nei
Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej
Kan du ge exempel på några av serverns regler? .
Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nei, takk får meg.