Accepterad muhammed1 | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

muhammed1

Icke Medlem
Meddelanden
8
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198133062426/

Ditt Hex-ID: 11000010a4cab1a

Vad är din discord tagg? ornen1

Vem var det som bannade dig? Siggeed

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: hej.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror staffsen valde att banna mig för att jag gjorde ett stort regel brott och de va ej meningen att de skulle bli som de blev men fick bara stress jag kunde inte kontrolera mig själv där, Jag c logga och de va ej bra och vet att de är dumt val av mig att göra de men vart stressad.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag åkte runt och softade bara och sen kom det en bil bakom mig som pittar mig och sedan hoppar han ut och bara sköt mig han rdm mig för jag gjorde ingenting.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var jag som gjorde fel jag bröt mot regeln c logg och jag ångrar mig mycket att jag gjorde detta jag kommer inte göra om detta igen och jag saknar att komma tillbaka och spela på unive igen

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har totalt 33 bans kommer ihåg 1 ban att jag gjorde powergaming jag krocka i 200 km typ och rp ej på skador och efter det blev jag bannad i 3 dagar och gjorde banöverklgan och blev godkänd och efter jag blev unbannad så lärde jag mig efter det och har aldrig powergaming något mer efter det.å

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? ja att inte c logga och bara följa regeln och bara göra ingenting och bara låta de va och vara 12 timmad och göra en anmälan på personen på forumet

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja jag kommer aldrig c logga något mer för jag har lärt mig att jag aldrig ska c logga för det är bara onödigt och tråkigt och dumt.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka