Nekad muhammed1 | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

muhammed1

Icke Medlem
Meddelanden
8
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198133062426/

Ditt Hex-ID: steam:11000010a4cab1a

Vad är din discord tagg? 1perkele

Vem var det som bannade dig? Jag vet inte det stod inte på bannen

Bild på banmeddelande: 121212.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror att staffsen banna mig för att jag gjorde ett stort regelbrott jag la upp ett skott montage här på unive och det är något jag ångrar väldigt stort för jag har varit bannad nu i över 2 år jag vet inte riktigt vad jag tänkte där för jag visste att det var ett regelbrott men jag var dum och jag var yngre.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag satt i discord och snackade med polarna och bara softade och typ 20 min efter jag lagt upp montage så blev jag bannad från discorden.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var helt rätt ban det var jag som gjorde ett stort fel Jag bröt mot reglerna och det var väldigt omoget av mig att göra det för nu är jag äldre och har mognat till jag är inte som förut. och jag skulle uppskatta om jag fick en chans att komma tillbaka till unive så kan jag bevisa för er att detta aldrig kommer att upprepas.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad för powergaming men det var väldigt länge sedan jag tog lärdom efter det och blev inte bannad mer för powergaming. och c logg har jag blivit bannad för men jag tog lärdom och blev aldrig bannad för c logg något mer efter det. jag kommer inte på mer bans för det var länge sedan jag körde på unive.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja att inte ladda upp ett montage och lyda reglerna och inte vara omogen och bara tänkt efter om jag inte lyder reglerna så kommer jag bli skickad från unive. för jag älskar unive jag har kört här sedan 3 halv år tillbaka.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag kommer aldrig lägga upp ett skott montage för nu har jag lärt mig en läxa och det är bara töntigt och lägga upp skott montage.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka