Nekad MuhammadSkywalker | Medlem ansökning (Oliver1234)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

MuhammadSkywalker

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Joel

Vad är ditt discord namn? MuhammadSkywalker#5862

Vad är ditt födelsedatum? 9 Februari 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Pele nyman och är född i sverige, han är 24 år gammal. Hans föräldrar misshandlade han som barn och hans förärldrar va både alkoholister och knarkare. Pele följde deras spår väldigt snabbt men ville ändra på de för han va väldigt deprimerad och ledsen över att bo på gatan och knarka och dricka alkohol. Så pele vill ändra de genom att försöka bli polis och stoppa den kriminella världen. Pele vill leva ett bra och lyckligt liv så att han inte blir som sina föräldrar Pele har alltid drömt om att bli polis. Pele är väldigt social och gillar att skaffa nya vänner.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kan bidra med att bli polis för att stoppa kriminella och om jag inte har möjligheten till att bli polis kan jag bidra med att jag ofta blir rånad eller blir en gissla till rån så är jag en bra och viktig del till RP.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Kunna offra sig själv för en vän och inte spela för makt och pengar. Man ska också har roligt tillsammans alla ska kunna få leva sitt liv på det sätt som de vill.

Hur hittade du Unive? Mina kompisar rekomenderade servern och jag har sätt Unive servern ofta på tiktok eller på youtube. Anmäl

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka