Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199064320145/
Vad är ditt namn i verkligheten? tirian ekman råsberg
Vad är ditt discord namn? tirre09#7401
Vad är ditt födelsedatum? 19 Mars 2000
Berätta om din karaktär. Ja min karaktär heter Nemo berg han gillar att jobba med bilar. Fast just nu jobbar han på Postnord .han är 2 år han är lite ledsen just nu för en kompis har dött i en bilolycka men annars är han jätte glad.
Varför ska just du bli Medlem på Unive? för jag vill vara en del av unive och göra så det blir bättre RP
Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? jag gillar och spela spel som man pratar mycket i och jag gillar och få internet kompisar så då tänkte jag att jag testar att spelar på unive.
Hur hittade du Unive? jag hittade hitt genom att cosmo_bt spelade det
Vad har du för mål med ditt rollspel? att ha roligt
Vad har du som mål att uppnå på Unive? att alla har bra rp och att det ska vara som verkligheten.
Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej
Vad är ditt namn i verkligheten? tirian ekman råsberg
Vad är ditt discord namn? tirre09#7401
Vad är ditt födelsedatum? 19 Mars 2000
Berätta om din karaktär. Ja min karaktär heter Nemo berg han gillar att jobba med bilar. Fast just nu jobbar han på Postnord .han är 2 år han är lite ledsen just nu för en kompis har dött i en bilolycka men annars är han jätte glad.
Varför ska just du bli Medlem på Unive? för jag vill vara en del av unive och göra så det blir bättre RP
Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? jag gillar och spela spel som man pratar mycket i och jag gillar och få internet kompisar så då tänkte jag att jag testar att spelar på unive.
Hur hittade du Unive? jag hittade hitt genom att cosmo_bt spelade det
Vad har du för mål med ditt rollspel? att ha roligt
Vad har du som mål att uppnå på Unive? att alla har bra rp och att det ska vara som verkligheten.
Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej