Nekad Mucklan | Ban överklagan [isacc]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Mucklan

Medlem
Meddelanden
104
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198378753563/

Ditt Hex-ID: steam:110000118f19e1b

Vad är din discord tagg? Mucklan#3702

Vem var det som bannade dig? Isac

Hur lång tid var din ban? 3dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Lallare

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror Isac bannade mig för att jag slog ner en kille som dödade min kompis

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var med mina 3 kompisar utanför vianor. Vi hade varit där en stund och så tjafsade jag och en kille, men sen var det inte mer än så. Efter en liten stund så kom det två andra killar som började kalle min kompis får en massa konstiga saker(orten slang). Sedan såg jag att dem började slåss och då hoppade jag in och hjälpte min kompis. När min kompis ställde sig upp så kom den ena killen och slog ner honom med ficklampa(rdm). Då slog jag ned honom och ville göra honom medvetslös eftersom han hade ett vapen och sedan tillkalla polis samt ambulans. Men just i den stunden då jag matar sparkar på killen med ficklampa som slog ned min kompis så blir jag bannad från tomma intet.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker det var felaktig ban eftersom jag försvarade bara min kompis och jag anser inte att jag lallade något

Hur många tidigare avstängningar har du? 10+

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Första blev jag bannad av combatlogg. Det var på den tiden jag precis hade börjat med FiveM så jag visste ingenting om spelet eller vad jag gjorde. Min andra ban skrev jag på mitt andra konto om. Då fick jag ban för att Suntförnuft springa i operationsrum då jag försökte hitta min kompis som var på sjukhuset. Jag kunde även inte se något då det mesta var osynligt. Lärdomen av första bannen var att läsa regler och inte stänga av datorn när det blir svårt. Lärdomen av min andra ban blev att jag inte ska springa runt i olika tjänsterum mm. T.ex ett polishus. Min tredje ban blev jag bannad för rdm. Jag körde på min vän men jag dödade aldrig honom. Det var kanske en felaktig ban eftersom jag hade kört på honom men denna gången är det 100% en felaktig ban. Min lärdom blev att inte ge hämnd eller försöka göra någon illa. Sista var en felaktig ban som var rdm. Jag hoppade sedan support och Snifffe hjälpte mig och sa att det var en felaktig ban och att det var ett misstag. Sedan tror jag inte att jag har någon fler. Men det kanske jag har jag kommer inte riktig ihåg dem som jag inte överklagade. Det kan vara en mer så ni vet. Har inte bra koll. Jag har fått 2 eller 3 felaktiga bans

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Nej

Har du lärt dig någonting efter din ban? Nej, men om ni beskriver vad ni anser jag gjort för fel så kommer jag säkert lära mig något

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Finns fortfarande ingen anledning att bidra med rp som denna.
Förbättring ska ske & jag tror att du endast kommer lära dig genom att vara bannad!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka