Nekad Adam22_ | Ban Överklagan (Strömmen)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Borat

Mod
Personalmedlem
Mod
Koordinator
Servervakt Ansvarig
Support Ansvarig
Meddelanden
405
Reaction score
35
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199381530912/

Ditt Hex-ID: 110000154b6c920

Vad är din discord tagg? Laserturken22_

Vem var det som bannade dig? strömmen, det var pingvinen__ som banna mig men strömmen var med och de tog en beslut tillsammans. anledningen till att överklagan inte är till pingvinen är att han inte är helper längre.

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-04-27 003116.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att jag gjorde suntförnuft med att sno en killes bil när han parkera utanför en bank där jag och mina vänner var och då hoppa jag in i hans bil och körde iväg lite som ledde till att han döda mig tillslut.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och mina kompisar åkte runt sedan gick vår bil sönder vid en bank sedan så hoppa vi ut och gick in i banken och fixade bankkort och när vi gick utanför banken började 2 av våra 4 vänner beefa och slå varandra sedan slog de mig och min andra kompis flertals gånger, då slog vi tillbaks och det kom sedan en kille med en mercedes och han hoppade ut ur sin bil då så gick jag upp till han och frågade om jag kunde köra bilen och jag trodde han sa ja men det var en missförstånd för han sa sedan att han sa nej i support. Då åkte jag lite fram med bilen och killen jaga min kompis med ficklampa och när jag hoppa ur bilen så sprang killen med ficklampan mot mig och slog mig och döda mig sedan slog han min andra kompis.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag gjorde fel av mig för jag använde mig utav suntförnuft och snodde en random killes bil utan anledning. Det kommer absolut inte hända igen.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har blivit bannad innan och lärt mig utav mina misstag. de bansen var exempelvis felrp, emote abuse och pittning och spawnmenuabuse.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag kunde bara fortsatt rpa istället för att sno en random killes bil utan anledning när han precis hoppa ur den.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja att aldrig sno en random persons bil och jag kommer absolut inte göra det igen

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja det förstår jag.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka