Nekad Muckas | Ban Överklagan [LUDDE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Muckas

Välkänd Medlem
Meddelanden
419
Reaction score
494
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199055954850/

Ditt Hex-ID: 1100001414ee3a2

Vad är din discord tagg? _muckas

Vem var det som bannade dig? Xzclayz

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag har använt aimbot i Unive. Jag har inte använt själva fusket på någon eller abuesat den i ett scenario men det jag gjord abe var väldigt fel. Jag ber om ursäkt för att göra en sån här absurd sak. Jag tycker att det är vädligt onödigt från min del och jag kommer inte göra samma misstag igen.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag körde precis paintball. Jag var påvägf därifrån med mina kompisar/gängmedlemmar och så får jag ett pm från Emilia "gött med aimbot" Jag såg det pm:et och jag bad mycket om ursäkt och bad henne göra vilka åtgärder som hon vill för jag förtjänar det. Sen skrev hon "fattar inte varför man använder sånt" och jag skämdes mycket så jag skrev "ingen kommentar". Efter det gick jag och åt och var med familjen och sen kommer jag tillbaka med ett meddelande från xzclayz att jag permanent bannad för att använde aimbot. tiden mellan meddelandet från Emilia till Xzclayz är ca 3 timmar.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var ej en felaktig ban. Detta var ett misstag från mig.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad för ganska många saker. Jag har blivit bannad mest när jag börja på servern. Jag var inte erfaren inom rp och jag förståg inte hur rp fungera. Jag har ju såklart tagit lärdom från det genom att kolla om reglerna och allmänt förstå regeln suntförnuft som enligt mig är viktigaste regeln. Sen kommer vi till en av dem viktigaste sakerna. Jag blev p-bannad för terrordåd. På den tiden var jag väldigt oseriös inom gaming och unive. Jag hade tanken att sälja mina datorer och inte spela något mer. Men sen ångra jag mig med det hela efter några månader och gjorde några banöverklagan och blev jätte tacksamt godkänd av 320. Detta är en sak jag ångrar mycket.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Det är en väldigt enkel fråga och väldigt självklar. Jag borde aldrig laddat ner mjukvaran. Jag kunde bara skitit i det och kört paintball som en helt vanlig människa. Jag tänker mycket tillbaka på detta och jag skäms mycket. Jag borde dessutom rapporterat in filen till staffs vilket skulle göra att man kanske kan banna filen från Unive. Som sagt jag borde aldrig laddat ner filen och använda den. Detta kommer inte hända igen och jag är en ny person.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, jag kommer göra mycket saker annorlunda. Jag kommer inte använda aimbot och massa andra mjukvaror. Jag kommer till och med undvika graphic packs så jag inte råkar göra ett liknande misstag igen. Jag vill se till att rpn är det bästa och inte blir några fördelar. Jag kommer vara totalt emot aimbot och massa annat skit som används på den här servern. Jag har lärt mig mycket om den här bannen. Jag ber mycket om ursäkt och vill gärna få förlåtelse så jag kan spela på den här underbara servern Unive.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Yes, det gör jag.

Aimbot är något vi ser allvarligt på, denna ban kommer att kvarstå ett bra tag.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka