Nekad Vilgot2826 | Ban Överklagan [redbull]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Vilgot2826

Icke Medlem
Meddelanden
80
Reaction score
9
Ban-referens
yaeipj — FiveM, Permanent
Anledning: Aimbot
Bannad av: Fille
Visa på portalen →

Ban-referens
DC-913ca5 — Discord, Permanent
Anledning: Fuskare
Bannad av: reconciliation
Visa på portalen →

Berätta vad som hände Jag fuskade för ett bra tag sen vilket jag ångrar det som hände var att jag blev specad medans jag skjöt nån under vattnet

Tar du ansvar för det du blev bannad för? Det är helt rätt och jag står för det jag gjort vilket var dumt och omoget

Vad har du lärt dig och vad skulle du göra annorlunda? Det jag har lärt mig är att inte fuska det leder till konsekvenser som jag ej vill ha samt att det blir tråkigt för alla andra som spelar med eller runt omkring mig detta skulle jag inte göra om igen om jag kommer tillbaka

Varför ska vi ge dig en till chans? Jag tycker jag borde få en andra chans pågrund av att jag har gjort mycket bra på denna servern utöver detta. Jag har varit staff 2 gånger och spelat på servern legit väldigt länge innan jag tappade det. Jag kommer aldrig göra om detta misstag och är sugen på att börja spela unive igen. Tack

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Hej,

Vi har granskat din överklagan noggrant. Med hänsyn till de tidigare incidenterna samt den bedömda risken för serverns trygghet och spelupplevelse har vi beslutat att inte häva din avstängning under normala omständigheter.

Vi kan dock erbjuda dig möjligheten att häva avstängningen mot en avgift på 1990 kr. Denna summa reflekterar den administrativa hanteringen samt de risker vi tar genom att släppa in dig på servern igen.

Detta erbjudande är slutgiltigt och går inte att förhandla. Om du inte är intresserad ber vi dig att respektera beslutet och avstå från att skicka in ytterligare överklaganden.

Med vänliga hälsningar,
redbull02.
Unive Staff

Varför får alla andra som fuskat komma in gratis igen men inte jag?

Antingen betalar du eller så behöver du inte göra nån ny ban överklagan igen Tack! 😊

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka