Nekad Muckas | Ban Överklagan [Harry.]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Muckas

Välkänd Medlem
Meddelanden
419
Reaction score
494
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199055954850/

Ditt Hex-ID: 1100001414ee3a2

Vad är din discord tagg? Muckas_

Vem var det som bannade dig? Harry samt Kevinchang!

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2024-03-08 212308.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jo jag var på valmo plocket och pratade bussniess tillsammans med min kompanjon. Det kom 2 personer en börja rikta jag tog ut vapen och börja skjuta mot honom. Anledningen varför staffsen valde att banna mig var för jag utförde regelbrottet FearRP och vi hade ett support ärende kring det!

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och min kompanjon Alfons Åberg (Elajas) skulle åka till valmo plocket för att kanske kunna köpa eller plocka. Vi ser en person stå där och vi hade tänkt prata. Vi valde att prata bussniess med honom och kom fram till visa saker. Vi hade inte snackat klart innan 2 personer kommer fram till oss. En person hoppa ut från bilen och börja rikta. Jag hade gått lite och vänster sen valde att skjuta honom. Jag valde ej att döda för det skulle vara tråkigt för motparten så jag sköt honom tills han låg ner och sprang snabbt till bilen. Jag hoppa in i bilen och börja köra. Jag åkte en lång bit innan jag blev inkallad i support där vi hade ett ganska långt argument som ledde till att jag blev bannad för grov FearRP.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var inte en felaktig ban. Okej såhär är det. Mitt temprament var ganska högt i support och jag kan vara lite sur ibland när jag pratar med staffs. Ibland kan jag tro att jag alltid har rätt men det måste inte vara det. Jag tänkte såklart på de personerna jag då skyddade med taurusen men borde kanske värnat om mitt liv mer. Jag är ganska van med den gamla standarden på Unive och det har ändrats under tiden jag var borta. Problemet är då att jag borde egentligen värnat om mig själv och hållit upp händerna. Jag tänker tillbaka när jag var staff och jag måste förstå nu att staffsen alltid har rätt. (om det inte är ett stort blunder då).

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad för lall, powergaming och rdm. Detta hände långtid tillbaka och jag har tagit lärdom från dessa bans. Jag vet också att jag blev nyligen p-bannad. Det var ett terrordåd jag utförde och det var inget jag direkt lärde mig av utan jag var bara korkad att utföra det fast jag visste konsekvenserna. När man blir just bannad tar man då lärdom från varenda ban samma med denna. Jag vet att jag inte ska göra samma misstag bara att jag var van med gamla standarden på Unive och ska börja anpassa mig mer till denna standard. Jag har mest tänkt på regeln suntförnuft men ska börja tänka extra noggrant på alla andra regler som finns på servern.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag skulle undvika att ta upp själva vapnet. Kanske hålla upp mina händer eller prata ut det. Jag tänkte inte så mycket där förut att hålla mina vän samt kund skydd för jag var osäker om de skulle kanske kidnappa han eller alla oss som skulle leda till dåligt rykte men tror fanemej nu att detta verkar vara ett sämre rykte för mig nu. Jag ska tänka mer på reglerna och vara mindre spänd om ni fattar när jag kör på Unive.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Absolut, Jag kommer börja tänka extra noggrant på själva reglerna och försöka hålla mig till denna standarden på Unive. Jag kommer hålla det ännu mer social och hålla upp händerna mer. Kommer försöka undvika att hålla vapen i framtiden så det kanske blir ännu mer social för båda parterna. Jag kommer också tänka mer på mig själv och inte bara på mina vänner och sen såklart tänka på den andra parten.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja, Hoppas ni läser igenom allt och inte bara nekar utan att läsa! (sen behövde jag inte klippet för montage eller något skit skulle bara kolla extra noggrant hur själva scenariot gick)

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka