Accepterad Muckas | Ansökan till Staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Stöd

Votes: 0 0.0%
  • Inget stöd

Votes: 0 0.0%

• Totalt antal väljare
    0
  • Omröstningen stängd .
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Muckas

Välkänd Medlem
Meddelanden
419
Reaction score
494
Vad är ditt namn i verkligheten? Max

Ditt discordnamn: _muckas

Ange ditt födelsedatum 1 Juli 2009

Varför ska just du bli staff? Anledningen varför just jag ska bli staff är pga hur driven och engagerad jag är till Unive. Jag ser mycket potential till utveckling från min sida och Unives sida. Anledningen varför just jag också ska bli staff är pga min aktivitet och hur bra jag sköter saker. Jag har också tidigare vart helper och det känns som om jag inte visade till 100% det jag gick för men den här gången kommer jag se till att jag gör det. Jag är också väldigt kompetent och helt enkelt inte dum i huvudet. Jag tar mycket ansvar och sitter inte och lallar runt. Det jag också kommer göra är att jag kommer priotera staff arbete före RP så jag kan hjälpa servern så mycket som möjligt. Jag tar absolut ingens parti när det kommer till ett ärende som tex support. Alltså jag kommer lyssna på båda parterna och ta åtgärder på den som gjort fel. Jag kommer också se till att alla kan trivas på Unive. Jag kommer också göra så att forumet ser så bra ut som möjligt. Alltså det menas med om jag tex är servervakt ansvarig. Då vill jag se till att jag sköter ansökningarna så fort fast noga som möjligt. Sen är jag också milt erfaren hos vissa områden som tex donation. Så det är ett område jag är väldigt öppen till att komma tillbaka.

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Det jag inte tycker fungerar så bra är hur mycket folk lallar. Man kan tex röra sig mot piren för att kanske sälja en bil eller ha kul med andra. Men det mesta man ser där är hur folk sitter och lall slåss och sparkar på bilar. Så det är en sak jag helst vill se till att lallet blir mindre. Sen kanske det är hur sociala rollspelet är. Tycker det är lite trist hur folk väljer att skotta som första utväg istället för att lösa det på ett annat sätt. Det är också nåt jag vill ändra på.

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Lallet kommer jag försöka lösa det på genom att specca mycket på allmänna platser då det sker mest lall där. Som tex piren eller torget. Om jag ser mycket lall från en person kommer jag se till att åtgärder sker. Klart jag kommer troligen snacka med person jag tog åtgärder ifrån och kanske se något från hans syn vinkel. Sen det sociala. Jag kommer försöka specca några personer eller gäng och se hur de kommer lösa gerjer. Jag kommer också be kanske en krim ansvarig komma dit och kolla om det är ett lite större scenario angående sociala rpn. Sen kommer jag också specca tex ett butiks rån och se hur de kommer förhandla med polisen och se hur dem sköter sig. Såklart polisen också kan ha dålig social rp och jag kommer såklart också kolla på hur polisen sköter sig.

Hur agerar man professionellt i sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Man agerar professionellt genom att inte lalla som staff. Det är också viktigt att VÅGA ta åtgärder på folk om man ser att de gör något fel. Det är också viktigt att fråga andra staff om man är osäker på någonting istället för att skita i det eller gissa. Sen är det viktigt att man inte tar någons parti bara för man känner personer lite bättre än den andra personen. Sen är det också viktigt att man ska visa respekt till andra här på servern och inte sitta att vara otrevlig mot andra. Sedan är det också väldigt viktigt att man inte abusear sina perms och använder dem till rätt saker.

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? Jag kommer variera lite då och då. Jag kommer alltid prioritera mitt privatliv först sen kommer jag såklart ha straffarbetet efter. Rpn kommer prioriteras sist eftersom jag anser att staff arbetet och mitt privatliv är först.

Hur länge har du spelat på Unive? Jag joinade först Unive dcn 2 mars 2022 men jag har blivit bannad vilket har gjort att jag har vart med i Unive dcn sedan 25 sep. 2024.

Har du tidigare erfarenheter som staff? Japp, har vart staff innan och har goda kunskaper inom det. Har både vart helper och mod under två olika perioder och jag har tyckt att det har gått riktigt bra för mig.

Vilka områden i staff teamet är du intresserad att jobba inom? Kriminell, Donation

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Nejdå, de jag markera där över är de som jag vill helst jobba inom, annars så kan jag ha vilket område som helst.

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka