Accepterad mubbesbabyy | Ban överklagan [Philip]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

mubbesbabyy

Icke Medlem
Meddelanden
13
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199173669866/

Ditt Hex-ID: 1100001485313ea

Vad är din discord tagg? Salim#7318

Vem var det som bannade dig? Tror det var Philip Jag blev blacklistad

Hur lång tid var din ban? Blacklist

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Det var inte alla på servern som fick en i huvudet, det var snarare du! Mvh snyggingen Marja-Lisa från bilfirman (Användarnamnnamn: Psycholist (BL))

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Asså det blev helt fel vi gjorde ett scenario och vårt gäng blev nedslängt och alla fick indragen Krim och då så snackade vi lite och tranieen som tog hand om detta ärendet gjorde det så dåligt så man tappade bara hoppet och då fick jag en inbjudan till ortenwaves discord och jag gick med sen satt jag o snackade i Support och sen helt plötsligt så gav dem mig WL när jag inte ens har gjort en ansökan eller något och jag hde inte hunnit tänka på allt som hände i Unive liksom Unive är den servern som jag brinner för och innan jag han lösa det så vart jag bannad från Unive DC och blacklistad ifrån Servern.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Satt i en stör ej i ortenwaves Discord sen skulle jag gå in för att jag ville bli polis i Unive och då så vart jag blacklistad

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Asså det är en felaktig bann men kan förstå hur det ser ut ifrån era perspektiv när ni ser en medlem servervakt Krim o allt att det ser ut som jag ska börja spela där med jag gjorde inte ens en ansökan om WL där skulle bara snacka med mina vänner och det är Unive som jag brinner för inte nån jävla ortenwave och det blev bara så fel och hoppas att ni kan förlåta mig för att jag satt i dems DC men det vara bara så mycket i den stunden. Och jag är inte WL där dem gav mig bara rollen för att många i mitt gäng blev WL sen så fick jag bara den allt blev bara fel och hoppas att ni förstår hur jag tänker och att det är inte så som det ser ut!

Hur många tidigare avstängningar har du? 3

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Det andra bansen är ifrån när jag var ny till fivem. kan ha missat någon ban.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja att absolut inte göra som mina vänner att inte sätta mig i ortenwaves DC ångrar mig som fan!

Jag vill bara säga här till dig Philip som jag hoppas kollar på detta. Jag är enormt ledsen över mina handlingar och ångrar allt dåligt som hänt. Jag vill verkligen spela här på Unive och tycker ändå efter allt att en sista chans borde jag få för jag ångar exakt allt jag gjort! Denna server är servern jag brinner för och det kommer alltid att vara det. Veckorna jag har varit borta har jag verkligen försökt att komma tillbaka men jag har bara inte lyckats. Mitt hjärta sitter fortfarande i Unive och kommer alltid göra det även fast jag inte tillhör denna fina server längre! Tack för mig Philip och Unive jag hoppas att ni iallafall tänker på att välkomna mig tillbaks! <3

Har du lärt dig någonting efter din ban? Aaa att inte gå med olika svenska rolleplays discords Ber om ursäkt Philip! Jag har lämnat ortenwaves Discord o allt för det är inte en server som jag vill spela på Och Unive betyder mycket för mig!

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja till 110%!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka