Accepterad Msfsfdsfgsfg132- | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Msfsfdsfgsfg132-

Icke Medlem
Meddelanden
10
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198361128708/

Ditt Hex-ID: 110000117e4af04

Vad är din discord tagg? reflex331

Vem var det som bannade dig? coldfaith och rymme

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-12-28 185010.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att jag gjorde fel när jag hade en pistol mot mitt huvud så istället för att ta upp händerna och vara smart så e jag ju dum och istället började skjuta mot han vilket jag vet var dumt och kommer inte hända igen, jag payuade ju också 900 för krim och har vart på servern ett tag innan jag kom tbx för två dagar sen och jag ska ju kunna det så det var bara dumt

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag blev dragen i suport så visa dem mig klippet och sa vad som skulle hända och sen efter ett tag blev mina roller indragna och jag vart bannad ingame

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej det var verkligen inte felaktigt det var jag som gjorde fel pga att jag inte tog upp händerna och var bara dum

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag vart banand för sno från ett bagge och det jag har lärt mig är att man inte ska sno från baggen för att det ger konsekvenser

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag hade kunnat rpa mig fram till vapen på ett annat sätt än vad jag gjorde

Har du lärt dig någonting efter din ban? jag har lärt mig att man alltid ska väna för sitt liv och inte fear rpa som jag gjorde

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka