Accepterad Kaung | Ban Överklagan [3lvis]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Kaung

Icke Medlem
Meddelanden
44
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198361128708/

Ditt Hex-ID: 110000117e4af04

Vad är din discord tagg? reflex331

Vem var det som bannade dig? pagge_1

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2026-01-08 094724.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? jag tror att staffs valde banna mig för att jag trollade runt och knocka ner samma person på sjukan vilket var riktigt dumt av mig och onödigt och vilket jag vill säga förlåt för är att jag blev lite sur och frågasatte istället för att bara lyssna och ta mitt straff

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag blev dragen i sup och dem sa till mig vad som händer och så blev jag bannad ig

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. nej det var inte en felaktig ban det var jag som var dum och lallade runt på sjukhuset

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag vart bannad länge sen för att jag tog vapen ur en stashbil

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag hade kunnat rpa roliugt och inte lallat runt och istället gjorde en rolig rp

Har du lärt dig någonting efter din ban? jag har lärt mig att inte lalla runt på sjukan och att det aldrig kommer funka att käfta imot i sup och bara brösta och lära sig av sina fel

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka