Nekad MrVanix07 | Medlem ansökning [R4inbowtail]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

MrVanix07

Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? vanix

Vad är ditt discord namn? mrvanix7

Vad är ditt födelsedatum? 8 Augusti 2002

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Marko Polo och har haft en jobbig uppväckts, vid 20 års åldern tog han mycket droger för att orka med sitt slitna liv. Han sökte hjälp och behandla sina drog problem, allt detta pga att han fick sparken ifrån sitt jobb. Marko var chef på Fototek AB. Vart ska man börja, Marko flyttade till en 2:a efter han har behandlat sina drogproblem och skaffade fru och barn. Sedan har allt flytit på och han mår bara bra. Sedan flyttade han till staden unive och allt har blivit mycket bra sedan dess. Idag är Marko 44 år gammal och pluggar till Tekniker, han mål är att bli operativchet på ett tekniskt bolag.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med bra och seriös rp där båda parter har roligt. Det ska jag göra genom att göra så väl planerade och realistiska senarion som möjligt. Exempel göra ett roligt butiksrån eller gislandrama.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att inte spela för makt och pengar. Exempel att ifall man är i ett senario ska man inte försöka vinna utan man ska rpa så båda har lika rolig. Så ifall polisen jagar en ska man inte power gama utan göra det så realistisk som möjligt.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Rdm, att döda någon utan andledning, rdm samma fast med fordon, clogg är att man stänger av unvie under ett scenario.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja, varit mod här och rpat till och från 2021.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej

Nekad.
Anledning:
Utveckla din karaktärsbeskrivning!!

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka