Accepterad MrSebbii | Medlem ansökning [PekivanTi]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

MrSebbii

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Sebastian

Vad är ditt discord namn? mrsebbii

Vad är ditt födelsedatum? 25 November 2003

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Marcus Diablo

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Driven, Målinsatt, Snabb tänkt

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Min karaktär heter Marcus Diablo. Marco som liten föddes väldigt lång. Hela 57 cm lång. Den som mätte mig blev chockad. Trodde hon mätte fel först. Så hon mätte igen. Och det var sant. Marco var 57 cm lång. Normal längd för nyfödda är 51 cm. Det är därför jag är 187 nu när jag är fullvuxen. Men vi tar det sakta sakta. Mina föräldrar var så glada att dom fick mig. Min mormor och min farmor var där. Dom hade flugit från turkiet till Sverige för att se mig födas. Men iallafall. Jag är född o jag ligger på min morsas mage med en filt. Doktorerna skulle gö nåt så dom var tvungen o ta mig en liten stund från min morsa. Men min morsa ville inte. Hon älskade mig så mycket. Tyvärr så var inte min farsa där. Min farsan han var väldigt sjuk den kvällen jag föddes men han försökte komma till sjukhuset ändå. Vem vill inte se sin nyfödda bebis. Tyvärr så var min pappa tvungen o stanna sidan av vägen för att mådde illa så han spydde sen svimmade han. Men han blev bättre och fick till slut träffa mig. Alla var jätteglada och folk är visst van med att folks nyfödda bebisar gråter hela tiden. Men jag var det inte sa mina föräldrar till mig. Jag var alltid så glad och skrattade alltid. Så dom kallade mig för skrattande pojken. Men sen levde jag livet gick till dagis o träffade mina barndoms kompisar men sen blev jag förflyttad till ett annat dagis. Ett nytt dagis. Kunde det bli värre? Ja. Jag blev mobbad för mitt efternamn. Dom kalla mig mackan doritoz. Men jag kommer ihåg en stund när jag blev mobbad o kommer nog hela livet. En pojkes farsa hade spolat isen. Och då hade tydligen den pojken makt o han sa ”Alla följer efter mig som vill åka skridskor” o såklart jag följde ju efter. 2 sekunder efter går jag höra ”Alla förutom Marco” japp den sved Tro mig. Fick se alla åka runt på isen o jag satt på sidan. Sen kom en lärare fram till mig o frågade mig. ”E du sugen på att åka skridskor, vi har så man kan låna” kanske antog att föräldrarna hade dålig ekonomi men jag hade ju skridskor hemma. Jag sa till henne nej och att grabben hade sagt att jag inte får åka. Då sa hon till mig, ”Du. Låt aldrig någon säga dig

Vad kan du bidra med till serverns RP? Sköna och roliga scenarion både kritiska och sociala rp scenarion, samt en riktigt god gemenskap bland mig och andra spelare.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? De betyder att du inte ska ta makten på för stort allvar då båda parter ska ha kul, de gäller och hitta en balans så de inte tråkar ut andra spelare som också är inne för och ha skoj!

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Nej

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Social rp, du ska utgå från de sociala, rdm, vdm, power gaming, sunt förnuft, meta gaming osv osv kan dessa regler utan och in och alla andra läst igenom era regler 2 ggr nu så de borde sitta som handen i handken!

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nope e nöjd

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka