Nekad MrSant0 | Medlem ansökning [Toris]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

MrSant0

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Oliver

Vad är ditt discord namn? santo3103

Vad är ditt födelsedatum? 3 Februari 2005

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Dragan Khabab

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Mystisk, modig, målinriktad

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Dragan Khabab föddes och växte upp i Polen, där han tidigt lärde sig att navigera livets tuffa utmaningar. Han har alltid haft stora ambitioner och ett brinnande mål att skapa en bättre framtid för sig själv och sina vänner. Efter att ha lämnat Polen för att söka möjligheter i ett nytt land har Dragan fortsatt kämpa för att bygga ett liv fyllt av framgång. Vägen han väljer att ta till framgången kan bara framtiden avgöra , men han är redo att göra vad som krävs – inom eller utanför lagen – för att uppnå sina drömmar.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag bidrar med en engagerad och seriös RP som fokuserar på att höja nivån för alla inblandade. Jag strävar alltid efter att skapa intressanta och dynamiska scenarion, där mina val och handlingar speglar min karaktärs personlighet och mål. Jag följer alltid serverns regler och ser till att andra spelare också får en positiv upplevelse av att RP:A med mig. ALLTID ha sunförnuft i alla mina handlingar. Vill också att alla runt mig ska ha skoj!

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det betyder att jag som spelare är öppen för att låta min karaktär förlora eller hamna i en underlägsen position, om det passar scenariot. Allt ska vara sunt förnuft, om en annan kriminell person siktar ett vapen mot mig och tvingar mig göra vissa saker så behöver jag anpassa mig utav det. Det handlar ju om att sätta berättelsen och interaktionen i första hand, snarare än att alltid "vinna". Detta skapar mer realistisk roleplay..

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Nej

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? VDM När du kör över en person med ett fordon, VDM är strängt förbjudet RDM När du dödar en person utan ett giltigt scenario bakom det.COPBAITNär du medvetet försöker få polisen efter dig genom att t.ex. drifta framför dem eller köra mot rött när polisbil står precis bredvid dig.COMBAT LOGGINGNär du loggar ut för att medvetet undvika ett scenario. (Kontakta staff om ett fel uppstod t.ex krascha)FEARRPDu ska värna om ditt liv dvs om du t.ex. är under ett pistolhot ska du rollspela som om du är rädd.METAGAMINGNär du använder information från något du fått reda på Out of Character t.ex. från streams eller discord.POWERGAMINGNär du använder dig av omänskliga krafter t.ex. att köra in i saker i hög hastighet sen fortsätta som om ingenting har hänt. Inom POWERGAMING tillhör även att inte bara spela för sin karaktärs vinning genom att t.ex. farma pengar eller spela för att “vinna” över alla andra

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag har tidigare spelat på unive och har varit både gängmedlem, chef på Marjas Lisa chef på båtfirman osv och tyckte det var väldigt roligt att RP:a på denna servern. Anledningen till att jag inte har spelat på ett tag är för att jag inte spelade spel under ett tag tills nu förtiden. Jag spelade även när det hette "Multistaden"

Nekad.
Anledning: Ai

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Din Medlemskaps ansökan har nekats.
Tråd låst och flyttad till Medlemskap Ansökningar - Arkiv.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka