Nekad MrPotato | Ansökan till Servervakt [cmail]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

MrPotato

Välkänd Medlem
Servervakt
Meddelanden
216
Reaction score
534
Vad är ditt namn i verkligheten? Ludwig

Vad heter du på discord? MrPotato#1297/mrpotatis

Vad är ditt Hex:ID 11000014545c7e6

Ange ditt födelsedatum 3 Juli 2009

Beskriv din dagliga aktivitet. Min dagliga basis består av att jag vaknar på morgonen sedan käkar frukost. Jag tar sedan tag i Unive och spelar hela dagen (förutom när jag käka såklart😊)

Måndag: Går in på Unive ungefär 10:00-00:00 minst. Sedan sover jag i 10 timmar, Unive-eat-sleep-repeat så att säga
Tisdag: Går in på Unive ungefär 10:00-00:00 minst. Sedan sover jag i 10 timmar, Unive-eat-sleep-repeat så att säga
Onsdag: Går in på Unive ungefär 10:00-00:00 minst. Sedan sover jag i 10 timmar, Unive-eat-sleep-repeat så att säga
Torsdag: Går in på Unive ungefär 10:00-00:00 minst. Sedan sover jag i 10 timmar, Unive-eat-sleep-repeat så att säga
Fredag: Går in på Unive ungefär 10:00-00:00 minst. Sedan sover jag i 10 timmar, Unive-eat-sleep-repeat så att säga
Lördag: Går in på Unive ungefär 10:00-00:00 minst. Sedan sover jag i 10 timmar, Unive-eat-sleep-repeat så att säga
Söndag: Går in på Unive ungefär 10:00-00:00 minst. Sedan sover jag i 10 timmar, Unive-eat-sleep-repeat så att säga

Så med detta sagt lever jag för Unive och jag vill fortsätta med det. Jag är ju såklart baar så här aktiv pågrund av att det är sommarlov och det upphör i mitten av Augusti.

Mitt motto är Unive-Eat-Sleep-Repeat. Jag tycker personligen att alla ska ha detta motto för att göra Unive ännu mer aktivt samt roligare. (Det är ju såklart roligt nu, men ändå)

Hur länge har du varit medlem på Unive? Jag har varit medlem sedan 2022, jag har varit inaktiv från 2022 till mitten på 2023. Jag har inte kvar rollerna då jag fick en liten ban när jag hade test medlem. Jag har varit medlem nästan enda sen mitten på 2023. (slutet av sommarlovet)

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) Bifogar en bild nedan//Jag har varit bannad en gång innan och det var ganska nyligen, jag hade inte särskilt social rp men jag har lärt mig av det. Jag har lärt mig av alla mina misstag genom åren och jag ska aldrig göra om något av det.

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. Uppgiften enlgit mig som servervakt är att hålla ett öga på servern ute i det vilda livet. Alltså ska jag rpa för att komma fram med servervakt rollen. När man rpar har man uppgiften att ha roligt samt hålla koll så att ingen gör fel och isåfall, banna eller kicka dem. Min uppfit som servervakt är även att tillexempel skapa mindre lag som att tillexempel dva bilar (man kunde det innan iallafall)

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill bli servervakt för att jag vill kunna hjälpa staffs osv på server. Jag vill även i sinom framtid bli staff för att kunna hjälpa servern ännu mer. Jag vill även bli staff för att kunna göra servern till en ännu bättre plats än vad den är idag.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Korruption och abuse inom rollen servervakt är att till exempel revva nån kompis eller än själv hela tiden när man dör. Detta får man verkligen inte för att man ska rpa sig fram. En annan sak kan vara att lalla och banna samt även hålla på o kicka folk. Detta räknas som lall och kommer leda till grova konsekvenser

Nekad.

Anledning: du måste vänta 30 dagar efter ban

Du får ansöka igen 2024-07-27 Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka