Accepterad MrPotato | Ansökan till Servervakt [rxscx]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

MrPotato

Välkänd Medlem
Servervakt
Meddelanden
216
Reaction score
534
Vad är ditt namn i verkligheten? Ludwig

Vad heter du på discord? mrpotatis/MrPotato

Vad är ditt Hex:ID steam:11000014545c7e6

Ange ditt födelsedatum 3 Juli 2009

Beskriv din dagliga aktivitet. Brukar säga unive-eat-sleep-repeat.
Har inte exakta tidpunkter. Jag är inne på unive mesta dels från 16:00 näör jag kommer hem tills 20:00 på kvällen (kan bli 21:00)
På helgerna kan jag vara inne från 09:00 - 01:00 (med lite pauser)

Hur länge har du varit medlem på Unive? Sedan 22 april 2022. Har spelat lite från och till.

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) (kan inte bifoga bild så får göra det under) Jag har blivit bannad total 4 gånger (1 av dem var felaktiga, blev unbannad direkt) På denna bild visas av nån anledning bara 1.

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. Den är ganska simpel men fortfarande rolig. Man är en liten rp staff skulle man väll kunna säga. Man gör sitt "staff" arbete som rpare. Man tar ju såklart inte reports, tar support osv men man rpar och håller reda på servern. Stafs kan inte alltid hålla koll överallt, därför är det bra med en eller två servervakter som kan hålla koll. Man håller koll genom att rpa, man "kickar" man "svbannar" folk som gör något regebrott.

Varför vill du bli servervakt på servern? För att jag vill hjälpa servern utvecklas. Jag har varit staff x-antal gånger innan. Jag vet att det är tufft med folk, jag vet att det inte går att specca överallt. Därför är det bra att ha en servervakt som kan hålla koll på små positioner som inte staffs håller koll på så mycket.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Man exempelvis använder sig utav "toggleid" i scenarion för att se vart folk är, genom väggar exempelvis. Man kan även abusa det genom att banna folk helt utan anledning samt med kicka folk. Revva kan man nog dock fortfarande inte göra. Innan kunde man vilket ledde till att man kunde abuse det också genom att revva i exempelvis scenarion för att vinna.

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Välkommen till Servervakt Teamet!

Tillbaka