Accepterad Mrplippos | Whitelist ansökning (Pontus)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Mrplippos

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Användarnamn: Mrplippos

Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198029860758/

Vad är ditt namn i verkligheten? Philip Ekman

Vad är ditt discord namn? MrPlippos#2349

Vad är ditt födelsedatum? 22 Februari 1993

Berätta om din karaktär. Helge Boman, En man på 39 år som efter år av mobbning i ungdomsåren bestämde sig för att göra igen med lite stryk. Därför började han träna en hel del utöver hockeyn. När han nådda gymnasiet så var det ingen som vågade mobba honom längre. Han har blivit lite slappare med åren men kan fortfarande njuta av ett härligt pass på gymmet! Helge är en enormt trevlig och glad person, har väldigt lätt till skratt och har lätt att få andra att skratta. Han är en JA-sägare så han kan hamna i väldigt många olika och konstiga scenarion. Helge är en bra människa och försöker hålla sig borta från kriminalitet. Men skulle frågan komma så är han ju en JA-sägare och vad som helst skulle kunna hända. Helge vill gärna stå i centrum eftersom han blev behandlad illa som ungdom så vill han ta igen det nu. Det märks, kanske är det därför han har blivit en JA-sägare. För övrigt så älskar han sin bil över allt annat, eftersom han är singel så är det lättare att skaffa brudar så (tror helge). Han är blond och bra hårsvall inte i närheten till tunnhårig :D

Varför ska just du bli whitelistad? Tror att jag skulle kunna bidra med många roliga och spännande scenarion. Har även endel polare som vill joina servern. Jag ser mig själv som en giver så jag hjälper gärna till på servern med diverse. Kommer förmodligen donera till er också. Det brukar jag göra när jag gillar något :)

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Spelade på strp förut och dom har lagt ner nu. Så detta blir min comeback efter 6 månader utan RP.

Hur många timmar har du på FiveM? tror de är strax över 200h. Började med RP förra året så har inte hållt på så länge. Men eftersom jag är 27 bast så har jag lätt att förstå och lära mig nya saker. Jag skulle säga att 200h = 1000h för mig ;) Jag har suttit vid datorn hela mitt liv och har alltid gillat att spela en annan person än mig själv. Så även fast jag inte har RPat så länge på fiveM så kan man säga att jag gjort det i större delen av hela mitt liv.

Hur hittade du Multistaden? Sökte upp någon topplista på svenska servrar där ni ligger som nummer 2.

Har du tidigare blivit bannad här eller på någon annan server? Inte blivit bannad men blivit avstängd från strp i 10 dagar. Min dotter började skrika så jag va tvungen att dra från datorn och då "lämnade" jag ett scenario där vi precis hade krashat och blivit skjutna i huvudet. Så enligt mig va de inte så farligt. Kanske kunde skrivit /me pulsen börjar sakna ner, andetagen blir tyngre och tyngre och tillslut dör jag. xD

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej de gör jag inte. Men jag håller på och försöker få whitlist på Never Ending Roleplay. Kommer spela på den servern där jag får WL först. Om inte nu den jag får först på suger hårt så jag blir tvungen att byta då. Men de tror jag inte någon av servrarna gör :)

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka